Ο υπουργός πιστεύει ότι προσέλκυση σημαντικών επενδύσεων από μεγάλους διεθνείς ξενοδοχειακούς οίκους αποτελεί μεγάλη επιτυχία
Για την επέκταση της τουριστικής περιόδου που έγινε πράξη, και τον στρατηγικό σχεδιασμό για ανάπτυξη υποδομών και ενίσχυση των ορεινών/χειμερινών προορισμών μίλησε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας.
«Είμαστε πολύ χαρούμενοι γιατί η στρατηγική μας στόχευση για επέκταση της τουριστικής περιόδου με βάση τα στοιχεία αλλά και την εικόνα που εξακολουθούμε να βλέπουμε στην Αθήνα, έχει γίνει πραγματικότητα. Αυτό μας ικανοποιεί γιατί τα έσοδα πηγαίνουν στην τσέπη της μέσης ελληνικής οικογένειας, της μικρής και μεσαίας ελληνικής επιχείρησης, στον πρωτογενή τομέα, στο εμπόριο αλλά και στον κατασκευαστικό κλάδο, καθώς 8 στις 10 επενδύσεις που γίνονται φέτος στη χώρα μας είναι τουριστικές. Χαίρομαι που με το φετινό υπερπλεόνασμα από τον τουρισμό, η ελληνική κυβέρνηση μπορεί να στηρίξει άλλους τομείς της οικονομίας που υπάρχει μεγάλη ανάγκη» τόνισε ο κ. Κικίλιας σε συνέντευξη που παραχώρησε στο cnn.gr.
Δήλωσε, επίσης, ότι η προσέλκυση σημαντικών επενδύσεων από μεγάλους διεθνείς ξενοδοχειακούς οίκους αποτελεί μεγάλη επιτυχία για τον ελληνικό τουρισμό και την εθνική οικονομία και προσέθεσε ότι σε αυτές θα προστεθούν και τα αναπτυξιακά έργα που θα υλοποιηθούν με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης. «Παράλληλα με τις ξένες επενδύσεις, αξιοποιούμε τους πόρους από το RRF. Στο υπουργείο Τουρισμού αναλογούν 350 εκατ. ευρώ, τα οποία μαζί με τη δανειοδότηση από τις τράπεζες, τις ΣΔΙΤ και τη χρηματοδότηση από τους ιδιώτες, εκτιμώ ότι θα ξεπεράσουν το 1 δισ. ευρώ. Πρόκειται για μία σειρά έργων, όπως λιμάνια, μαρίνες, λιμενοβραχίονες, αγκυροβόλια, έργα πρόσβασης ΑΜΕΑ, γαστρονομικό τουρισμό, οινοτουρισμό, αθλητικό και θρησκευτικό τουρισμό, χιονοδρομικά κέντρα, ορειβατικά μονοπάτια κ.α» είπε και παρακίνησε τους δήμους, τις Περιφέρειες, τα λιμενικά ταμεία και τους ιδιώτες να συμμετέχουν σε αυτά τα προγράμματα, καθώς, όπως σημείωσε, όλες αυτές οι επενδύσεις θα δώσουν προστιθέμενη αξία και σημαντική ώθηση στο ελληνικό τουριστικό προϊόν.
Αναφορικά με τον χειμερινό/ορεινό τουρισμό υπογράμμισε ότι αξίζει προσοχής και στήριξης και ότι στο πλαίσιο αυτό υλοποιούνται στρατηγικές και στοχευμένες παρεμβάσεις: «Σε συνεργασία με τον ΕΟΤ κάνουμε καμπάνια και τους 12 μήνες, αυτό δεν έχει γίνει ποτέ άλλοτε. Προωθούμε και προβάλλουμε όλους τους προορισμούς, κυρίως τους εναλλακτικούς, ενώ μεγάλη επιτυχία έχει και η καμπάνια greekend για την ενίσχυση του τουρισμού στα αστικά κέντρα καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Παράλληλα, προχωράμε στην ανάπτυξη υποδομών σε αυτούς τους προορισμούς, προβάλλουμε τον θεματικό τουρισμό και δίνουμε κίνητρα σε αεροπορικές εταιρείες προκειμένου να συνεχίζουν τις πτήσεις ακόμα και off season. Είναι μία διαρκής μάχη η προσπάθεια αυτή και πηγαίνουμε βήμα- βήμα».