Το εργοτάξιο στο σταθμό «Πειραιάς» επισκέφθηκε σήμερα το πρωί ο υπουργός Υποδομών
Το εργοτάξιο της επέκτασης της Γραμμής 3 του Μετρό, στο σταθμό «Πειραιάς», επισκέφθηκε σήμερα το πρωί ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Αχ. Καραμανλής, παρουσία στελεχών του υπουργείου και της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Μιλώντας στους δημοσιογράφους, μετά την ολοκλήρωση της επιθεώρησης ο υπουργός τόνισε σε δηλώσεις του πως «όταν παραλάβαμε πριν από πεντέμισι μήνες τη διακυβέρνηση της χώρας, παραλάβαμε μια καθυστέρηση τουλάχιστον ενάμισι έτους. Αυτό το έργο έχει περάσει από σαράντα κύματα. Ήρθαμε εδώ και είδαμε ότι ένα έργο που έπρεπε κανονικά να είχε παραδοθεί το 2019, δεν είχε ούτε τα σκυροδέματα. Αυτό σημαίνει ότι η συμβατική υποχρέωση για την ολοκλήρωση των τριών σταθμών στον Πειραιά, δηλαδή Μανιάτικα, Δημοτικό Θέατρο και Πειραιάς, ενώ είναι για το 2021, στην πραγματικότητα αυτό είναι μάλλον δύσκολο. Εμείς πρέπει με απόλυτη ειλικρίνεια να πούμε στους πολίτες του Πειραιά ότι το έργο αυτό δεν θα είναι έτοιμο το 2021 και θα κάνουμε μια τεράστια προσπάθεια να παραδοθεί μέσα στο 2022. Νομίζω ότι όταν κάποιος αναλαμβάνει ένα τέτοιο πόστο, πρέπει πρώτα να λέει την αλήθεια, τι παραλαμβάνουμε δηλαδή και πότε θα παραδώσουμε, γιατί στο τέλος από αυτό θα κριθούμε όλοι».
Ο υπουργός σε ερώτηση για τους τρεις πρώτους σταθμούς στην περιοχή του Πειραιά (Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Νίκαια) ανέφερε ότι αυτοί θα είναι έτοιμοι στις αρχές του καλοκαιριού ωστόσο όπως τόνισε «συμβαίνει κάτι παράλογο», αφού, όπως εξήγησε, ενώ οι σταθμοί θα είναι έτοιμοι, το κόμιστρο και η διαδικασία του εισιτηρίου, δεν είναι συμβατή με το υπόλοιπο κεντρικό σύστημα του Μετρό. «Κινδυνεύουμε δηλαδή να έχουμε τους σταθμούς έτοιμους και να μη μπορούμε να τους λειτουργήσουμε. Γίνεται ένας τεράστιος αγώνας δρόμου από τον ΟΑΣΑ έτσι ώστε να επιτευχθεί αυτή η συμβατότητα του συστήματος» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Καραμανλής.
Σε ερώτηση για το τραμ, ο υπουργός ανέφερε πως είναι έτοιμο, ενώ οι πολίτες του Πειραιά βλέπουν ήδη τα πρώτα δοκιμαστικά δρομολόγια. Ο κ. Καραμανλής εξήγησε ότι μπορεί άμεσα να τεθεί σε λειτουργία το τραμ, ωστόσο υπάρχει ένα ζήτημα καθώς στο Δέλτα του Φαλήρου, η Περιφέρεια Αττικής θα ξεκινήσει μέσα στον Ιανουάριο κάποια έργα τα οποία θα διαρκέσουν σύμφωνα με τον σχετικό προγραμματισμό τέσσερις με έξι μήνες. «Το ζήτημα είναι λοιπόν κατά πόσο θα ήταν σκόπιμο να ξεκινήσει το τραμ για ένα μήνα, να κλείσει και να ξανανοίξει. Γι' αυτό τον λόγο θα πραγματοποιήσουμε μια συνάντηση με όλους τους αρμόδιους φορείς για να αποφασίσουμε από κοινού για τις κινήσεις μας», κατέληξε.
Ο δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης, από την πλευρά του, έκανε λόγο για τον δυσκολότερο σταθμό του Μετρό που έχει φτιαχτεί στην Ελλάδα λόγω των νερών που υπάρχουν γύρω-γύρω, ενώ δήλωσε ικανοποιημένος από τις δηλώσεις του υπουργού καθώς, όπως ανέφερε, «άκουσα αλήθειες -είναι καλύτερα να λέμε στον κόσμο την αλήθεια, παρά να δημιουργούμε προσδοκίες για άλλες ημερομηνίες. Για τόσο μεγάλα έργα, τόσο μεγάλης σημασίας που αλλάζουν προς το καλύτερο τη λειτουργία μιας πόλης και του μεγάλου λιμανιού της χώρας, αξίζει να περιμένεις. Θα το παρακολουθούμε», είπε ο κ. Μώραλης.