Ούτε ένα σκουπίδι δεν έφτασε από το σύνολο των μονάδων της εταιρείας Unilever στις χωματερές της χώρας μας.
Στο πλαίσιο του Παγκοσμίου Σχεδίου Δράσης για την Αειφορία, η Unilever είχε ανακοινώσει το εξαιρετικά φιλόδοξο όραμα της να μην επιβαρύνει ούτε στο ελάχιστο το περιβάλλον. Και στα τέλη του 2012, ο στόχος επετεύχθη. Έτσι, παρά την ετήσια αύξηση των πωλήσεων της εταιρείας στα 51 δισ. ευρώ, σε 18 χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα, η Unilever έχει ήδη φτάσει το στόχο της με αποτέλεσμα το 100% των εγκαταστάσεών της να στέλνουν μηδενικά απορρίμματα στις χωματερές. Το επίτευγμα ισοδυναμεί με την αφαίρεση πάνω από ενός εκατομμυρίου κάδων οικιακών αποβλήτων κάθε χρόνο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τη χρονιά που η Unilever ανακοίνωσε το φιλόδοξο στόχο, οι πωλήσεις της άγγιζαν τα 40 δισ. ευρώ.
Μέχρι το τέλος του 2015, συνολικά 252 εργοστάσια σε όλο τον κόσμο δεν θα στέλνουν απορρίμματα στους χώρους υγειονομικής ταφής.
“Τόσο τα 3 εργοστάσια, όσο και τα δυο διανεμητικά κέντρα και τα κεντρικά γραφεία που λειτουργούμε στην Ελλάδα έχουν επιτύχει ένα στόχο που φαινόταν εξαιρετικά δύσκολος πριν από μερικά χρόνια: Μηδενικά απορρίμματα προς τις χωματερές! Οι αυστηρές προδιαγραφές που θέτει η ίδια η εταιρία και ο σεβασμός στο περιβάλλον και την κοινωνία έχουν γίνει βίωμα για όλους εμάς στην ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas, με αποτέλεσμα να μπορούμε σήμερα να υπερηφανευόμαστε για ένα τόσο σημαντικό επίτευγμα” δήλωσε εξ ονόματος της ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas, ο υπεύθυνος Περιβάλλοντος και Ασφάλειας, Χάρης Νικολάου.