Την έναρξη της συνεργασίας της με την αγγλική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Waitrose ανακοίνωσε σήμερα η εισηγμένη βιομηχανία γάλακτος ΚΡΙ-ΚΡΙ, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για ανάπτυξη στις αγορές του εξωτερικού.
Η εταιρεία Waitrose αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ της Μ. Βρετανίας, διαθέτοντας περισσότερα από 300 καταστήματα σε ολόκληρη τη χώρα. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η συνεργασία της ΚΡΙ-ΚΡΙ με τη Waitrose αφορά στην παραγωγή ελληνικού γιαουρτιού με ιδιωτική ετικέτα.
Το συνολικό μέγεθος της αγοράς ελληνικού γιαουρτιού του Ηνωμένου Βασιλείου υπερβαίνει τα 200 εκατ. ευρώ και προβλέπεται να παρουσιάσει ραγδαία ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, το μεγαλύτερο μέρος της (80%) αφορά σε Greek style γιαούρτια που παράγονται τοπικά.
Για τον σκοπό της ενίσχυσης της παραγωγικής δυναμικότητας, η διοίκηση προχωρά σε επέκταση του επενδυτικού πλάνου για το γιαούρτι, προγραμματίζοντας επενδύσεις ύψους 8 εκατ. ευρώ, έναντι 5 εκατ. ευρώ που είχαν σχεδιαστεί αρχικά, με ορίζοντα υλοποίησης ως το καλοκαίρι 2014.