Στο αέρα βρίσκεται η λειτουργία 104 Κέντρων Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) τα οποία κανονικά θα υποκαθιστούσαν τις Εφορίες που συγχωνεύονται σε παραμεθόριες και νησιωτικές περιοχές της χώρας. Μάλιστα, η αναταραχή που επικρατεί στους Δήμους λόγω της κινητικότητας μεταθέτει για αργότερα τη λειτουργία πολλών ΚΕΦ επιτείνοντας την ταλαιπωρία των φορολογουμένων.
Στόχος του υπουργείου Οικονομικών ήταν μέχρι τη μηχανογραφική ενοποίηση των αρχείων των συγχωνευομένων Εφοριών τα ΚΕΦ να είχαν αποκτήσει ειδικές αρμοδιότητες που θα κάλυπταν το διοικητικό κενό που θα άφηνα πίσω τους οι καταργηθείσες εφορίες στην απομονωμένες αυτές περιοχές.
Ενδεικτικά τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων θα αναλάμβαναν μεταξύ άλλων τη χορήγηση φορολογικών εντύπων, παροχή οδηγιών και διευκρινίσεων για την συμπλήρωσή τους και την συνυποβολή των απαραίτητων δικαιολογητικών, την αποδοχή φορολογικών αιτημάτων και επίλυσή τους, την διαβίβασή τους στις ΔΟΥ και την Κεντρική Υπηρεσία του υπουργείου, την προσωρινή παραλαβή δηλώσεων ,τον έλεγχο των στοιχείων των δηλούντων, την αποστολή των δηλώσεων στην αρμόδια ΔΟΥ, καθώς και αιτήσεις για χορήγηση παντός είδους πιστοποιητικών ή βεβαιώσεων.
Ωστόσο όπως αναφέρουν εφοριακοί τόσο οι αντιδράσεις τοπικών κοινωνιών,όσο και η πλημμελής προετοιμασία του υπουργείου δεν επέτρεψαν να λειτουργήσει καν πιλοτικά ο θεσμός.