Στα 8.059 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκαν οι καθαρές πωλήσεις της φαρμακευτικής εταιρείας Sanofi για το πρώτο τρίμηνο του 2013, μειωμένες σε ποσοστό 2,8%, λόγω των πωλήσεων που απωλέσθηκαν εξαιτίας του ανταγωνισμού από τα γενόσημα (553 εκατ. ευρώ).
Οι πωλήσεις των πλατφορμών ανάπτυξης ανήλθαν σε 5.723 εκατ. ευρώ, με αύξηση της τάξης του 8,6%, και αντιπροσωπεύουν το 71% των συνολικών πωλήσεων. Οι πωλήσεις των Αναδυόμενων Αγορών ανήλθαν σε 2.719 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση κατά 6,5%, και αντιστοιχούν στο 33,7% των συνολικών πωλήσεων του Ομίλου. Οι πωλήσεις στις χώρες BRIC (Βραζιλία, Ρωσία, Ινδία, Κίνα) αυξήθηκαν κατά 10,7%.
Ο Τομέας του Διαβήτη κατέγραψε ένα ακόμη ισχυρό τρίμηνο με αύξηση των πωλήσεων κατά 19,6% στα 1.542 εκατ. ευρώ, ωθούμενη από τη Lantus.
Σχολιάζοντας την απόδοση του Ομίλου κατά το 1ο τρίμηνο του 2013, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Sanofi, Christopher A. Viehbacher, δήλωσε: “Όπως αναμενόταν, η απώλεια αποκλειστικότητας του Plavix, του Aprovel/Avapro και του Eloxatin στη διάρκεια του 2012 στις ΗΠΑ είχε αρνητική επίπτωση στα αποτελέσματα του 1ου τριμήνου. Παρόλ’ αυτά, οι πλατφόρμες ανάπτυξής μας συνεχίζουν να επιφέρουν ισχυρά αποτελέσματα με τον Διαβήτη, τα Εμβόλια και τη Genzyme και να σημειώνουν διψήφια ανάπτυξη. Οι αρχικές τάσεις της εμπορικής διάθεσης του Aubagio και του Auvi-Q στις ΗΠΑ είναι ενθαρρυντικές. Χορηγήθηκαν εγκρίσεις από τις ρυθμιστικές αρχές για το Lyxumia, το Zaltrap και το Hexyon στην Ευρωπαϊκή Ένωση και λάβαμε θετική γνωμοδότηση από την Επιτροπή Φαρμακευτικών Προϊόντων για Ανθρώπινη Χρήση του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Φαρμάκων (CHMP) για το Aubagio. Επιπλέον, αναμένουμε τη δημοσιοποίηση δεδομένων Φάσης III για μόρια υπό ανάπτυξη εντός του έτους, μεταξύ των οποίων η νέα σύνθεση της ινσουλίνης glargine και η alirocumab. Ο Όμιλος αναμένει να επιστρέψει στην ανάπτυξη το δεύτερο εξάμηνο του 2013”.