Με το Χρυσό βραβείο στην κατηγορία “Multimedia Response” (εξυπηρέτηση μέσω τηλεφώνου και e-mail) και το Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία “Telephone Response έως 50 εκπροσώπους”, σε αναγνώριση των εξαιρετικών υπηρεσιών που προσφέρει μέσω της υπηρεσίας τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, τιμήθηκε η Millennium bank στον ετήσιο διαγωνισμό Teleperformance Hellas CRM Grand Prix 2012. Η απονομή των βραβείων έλαβε χώρα την Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013.
Ο ετήσιος θεσμός του CRM Grand Prix έχει καθιερωθεί στην Ελλάδα από την Teleperformance Hellas, θυγατρική του Teleperformance Group, της μεγαλύτερης εταιρίας Contact Center Outsourcing στον κόσμο, με σκοπό την ανάδειξη και επιβράβευση των καλύτερων Contact Centers κάθε χώρας. Στην Ελλάδα, η Millennium bank από το 2001 που συμμετέχει, έχει λάβει συνολικά 15 βραβεία.
Η βράβευση της Millennium bank για μια ακόμα χρονιά αποτελεί, όπως επισημαίνει η τράπεζα σε ανακοίνωσή της, απόδειξη για την άριστη εξυπηρέτηση που προσφέρεται από τα Εναλλακτικά Δίκτυα της Τράπεζας και τη δέσμευσή της στην ικανοποίηση των προσδοκιών των πελατών.