Ισχυρό πλήγμα έχει δεχτεί από την οικονομική κρίση ο κλάδος του λιανικού εμπορίου ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών οικιακών συσκευών, όπως δείχνουν τα αποτελέσματα έρευνας της Hellastat σε δείγμα 78 επιχειρήσεων του κλάδου.
Με βάση τα στοιχεία, προκύπτει ότι το 2011 ο κύκλος εργασιών των εταιρειών του δείγματος υποχώρησε κατά 9,1%, στα €860,50 εκ. ευρώ, ενώ το 84% των επιχειρήσεων υπέστη κάμψη πωλήσεων, με τη μέση μείωση να διαμορφώνεται στο -15%.
Όπως αναφέρει η Hellastat, εξαιτίας της συρρίκνωσης του διαθέσιμου εισοδήματος, αλλά και της κακής ψυχολογίας των καταναλωτών, οι αγορές νέων ηλεκτρικών ή ηλεκτρονικών οικιακών συσκευών για λόγους ανακαίνισης νοικοκυριού ή lifestyle αναβάλλονται, και οι δαπάνες αυτές πραγματοποιούνται μόνο σε περίπτωση που χαλάσουν τα προηγούμενα προϊόντα. Είναι χαρακτηριστικό ότι κάμψη παρουσιάζουν και οι πωλήσεις προϊόντων που παραδοσιακά εμφανίζοντας “ανθεκτικά” στις πιέσεις, όπως οι λευκές συσκευές και οι μικροσυσκευές.