Καμία σχέση με σήμερα δεν έχει ο αριθμός των υπερπολυτελών αυτοκινήτων, που πωλούνταν πριν την επικράτηση της οικονομικής κρίσης.
Είναι χαρακτηριστικό πλέον, ότι όσοι επιλέγουν να αποκτήσουν ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας, αποφεύγει να φοράει ελληνικές πινακίδες, για να αποφύγει όσα χαράτσια απορρέουν απο΄την αγορά του.
Για παράδειγμα ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας με τιμή πώλησης τα 300.000€, θα έπρεπε να πληρώσει φόρους - ειδικό τέλος ταξινόμησης, ΦΠΑ, Φόρο πολυτελείας - περί τα 120.000 κατά την αγορά του, χωρίς να υπολογίσουμε τους φόρους που θα πρέπει να πληρώσει στη συνέχεια.
Συγκεκριμένα, το ελληνικό κράτος εισπράττει αθροιστικά περισσότερα χρήματα στη διάρκεια της κυκλοφορίας ενός πολυτελούς αυτοκινήτου, σε σχέση με την εταιρεία (Bentley, Lamborghini, Ferrari), η οποία ανέπτυξε την τεχνολογία και πραγματοποίησε τη μελέτη και την κατασκευή του.
Έτσι λοιπόν, κατά 2015 δεν έχει ταξινομηθεί, καμία Ferrari, καμία Aston Martin, καμία Maserati, καμία Lamborghini και καμία Bentley. Και βέβαια από τις μηδενικές πωλήσεις το Ελληνικό κράτος δεν εισέπραξε ούτε ευρώ, σε αντίθεση με τα υπόλοιπα κράτη στα οποία έγιναν οι αγορές, καθώς αρκετοί προτίμησαν να αγοράσουν εκτός Ελλάδος σε χώρες με ευνοϊκότερους δασμούς, σύμφωνα με τα στοιχεία των εισαγωγέων.
Αντιθέτως όμως, κατά το 2006 ταξινομήθηκαν στην Ελλάδα 23 Ferrari, 9 Bentley, 6 Lamborghini, 12 Maserati και 1 Aston Martin.