“Δεν υπήρξε ποτέ καλύτερη στιγμή για να είσαι Έλληνας”, υποστήριξε ο παγκοσμίου φήμης brand strategist Peter Economides, μιλώντας σε εκδήλωση με θέμα “branding την εποχή της παγκοσμιοποίησης” του Οικονομικού Κολεγίου Αθηνών (BCA), στο πλαίσιο των μηνιαίων ομιλιών και σεμιναρίων που διοργανώνει το BCA.
Στην έναρξη της ομιλίας του, ο Peter Economides σημείωσε ότι ο μεγαλύτερος εχθρός είναι η ηττοπάθεια και η αδράνεια και πρόσθεσε ότι το “δε γίνεται” πρέπει να φύγει από το μυαλό των Ελλήνων, και να αντικατασταθεί από το “γίνεται”. Είπε ακόμη ότι το “μυστικό της επιτυχίας” ενός πετυχημένου brand είναι να ξεκινήσεις με το «γιατί κάνεις αυτό που κάνεις» και όχι με το “τι είναι αυτό που κάνεις”.
Φέρνοντας παραδείγματα νεοφυών επιχειρήσεων που κατάφεραν να αναδειχθούν σε διεθνές επίπεδο, ο διάσημος ομιλητής εστίασε στη σημασία της φήμης για ένα brand, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι “μάρκα σημαίνει φήμη, και η φήμη είναι σαν τις πατημασιές μας στην άμμο. Εμείς οι Έλληνες έχουμε αφήσει σπουδαία αποτυπώματα και το γνωρίζουμε καλά αυτό”.
“Ο κόσμος ακούει και ακολουθεί όποιον του μιλά για ενδιαφέροντα πράγματα, όχι για προϊόντα”, ήταν ένα από τα κεντρικά μηνύματα της ομιλίας του, σημειώνοντας ότι “τα σπουδαία brands είναι αυτά που έχουν κάτι να πουν, αυτά που καταφέρνουν να ευθυγραμμίσουν τους αγοραστές με τους πωλητές”.