Για την τιμή ενδιαφέρονται οι καταναλωτές όταν πρόκειται να αγοράσουν ασφάλεια.
Όπως δείχνει η τελευταία έρευνα που δημοσιοποίησε η Ευρωπαϊκή αρχή για τις ασφάλειες και τις συντάξεις EIOPA, οι καταναλωτές ενδιαφέρονται περισσότερο για την τιμή και λιγότερο στις καλύψεις του προϊόντος.
Η σχετική έρευνα, αναφέρεται στην αύξηση που σημειώθηκε σε πολλά κράτη μέλη της στα νέα κανάλια πληροφόρησης για τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ των προϊόντων και υπηρεσιών, ιδίως μέσω διαδικτύου, συμπεριλαμβανομένης και της διαφήμισης στα κοινωνικά δίκτυα.
Η έρευνα διαπιστώνει αύξηση της ανάπτυξης από τις επιχείρησης νέων καναλιών πωλήσεων και marketing, ειδικά σε απευθείας πωλήσεις, συμπεριλαμβανομένων των κοινωνικών networks.