Με 220 ελληνικές επιχειρήσεις, εκπρόσωπους από 10 Επιμελητήρια και 4 Περιφέρειες, η Ελλάδα κάλυψε 5.000 τ.μ. και κατατάχθηκε στην έκτη θέση μεταξύ 98 χωρών στη Διεθνή Έκθεση Τροφίμων και Ποτών ANUGA, που έλαβε χώρα στην Κολωνία.
"Taste like Greece" ήταν το σύνθημα του Ελληνικού Οργανισμού Εξωτερικού Εμπορίου, ο οποίος έλαβε μέρος με ομαδικά περίπτερά και "Greece is…Delicious” ήταν το σύνθημα της Promo Solution, η οποία συμμετείχε επίσης με ομαδικά περίπτερα.
Το δυναμικό παρόν της Ελλάδας επιβεβαιώνει τον εξωστρεφή προσανατολισμό των επιχειρήσεων, την προώθηση της ελληνικής παραγωγής στο εξωτερικό, καθώς και την αισθητά βελτιωμένη αναγνωρισιμότητα των ελληνικών προϊόντων.
Την έκθεση τίμησε με την παρουσία του ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Αθανάσιος Τσαυτάρης, ο οποίος αναφέρθηκε στα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των ελληνικών αγροτικών προϊόντων έναντι άλλων ευρωπαϊκών, ενώ σχολιάζοντας τη στρατηγική του υπουργείου υπογράμμισε ότι βασική πολιτική επιλογή του είναι να στηρίξει κάθε προσπάθεια παραγωγής ποιοτικών γεωργικών προϊόντων, διότι, όπως επεσήμανε, η ποιότητα αποτελεί το «διαβατήριο» για την είσοδο των Ελλήνων παραγωγών σε ξένες αγορές.
Στην ANUGA 2013 συμμετείχαν συνολικά 6.777 επιχειρήσεις καλύπτοντας 284.000 τ.μ. . Ο αριθμός των εμπορικών επισκεπτών έφτασε τους 155.000 από 187 χώρες.
Το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο, επίσημος αντιπρόσωπος της έκθεσης στην Ελλάδα, καλεί κάθε ενδιαφερόμενο να επισκεφθεί την ιστοσελίδα της έκθεσης www.anuga.de, προκειμένου να ενημερωθεί για το πλήρες πρόγραμμα.