Στην αναβάθμιση των Γραφείων Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΓΕΦ) που έχουν δημιουργηθεί σε παραμεθόριες και νησιωτικές περιοχές της χώρας αντί των Εφοριών που έχουν συγχωνευθεί προχωρεί το υπουργείο Οικονομικών.
Στόχος του υπουργείου Οικονομικών είναι τα ΓΕΦ να αποκτήσουν όλες εκείνες τις αρμοδιότητες που θα καλύπτουν το διοικητικό κενό που έχουν αφήσει πίσω τους οι καταργηθείσες εφορίες στις απομονωμένες αυτές περιοχές της χώρας.
Ειδικότερα, οι πολίτες θα μπορούν να διεκπεραιώνουν στα ΓΕΦ τις ακόλουθες υπηρεσίες, που μέχρι πρόσφατα διενεργούνταν μόνον από τις εφορίες:
- Χορήγηση κάθε είδους φορολογικών εντύπων και παραλαβή τους.
- Χορήγηση φορολογικών πιστοποιητικών, όπως φορολογικές ενημερότητες.
- Παραλαβή αδειών και πινακίδων κυκλοφορίας οχημάτων.
- Χορήγηση Α.Φ.Μ. σε φυσικά πρόσωπα.
- Παραλαβή και διαβίβαση κάθε είδους αιτήματος προς τις ΔΟΥ στις οποίες υπάγονται τα Γ.Ε.Φ.
- Παροχή οδηγιών και υποστήριξη των πολιτών στη συμπλήρωση φορολογικών εντύπων, όπως τα ακόλουθα:
α. φορολογικές δηλώσεις από συνταξιούχους.
β. δηλώσεις φόρου κληρονομιάς, δωρεών και γονικών παροχών.
γ. δηλώσεις μεταβίβασης ακινήτων.
δ. αιτήσεις επιστροφής ΦΠΑ σε αγρότες.
ε. δηλώσεις έναρξης εργασιών φυσικών προσώπων.