Πώς θα πληρώσετε τον ΟΑΕΕ αν δεν έχετε λάβει ειδοποιητήριο

Ένα μικρό Γολγοθά θα χρειαστεί να περάσουν οι ασφαλισμένοι του ΟΑΕΕ, καθώς αρκετές είναι οι περιπτώσεις υπόχρεων, στους οποίους δεν έχει σταλεί το ειδοποιητήριο πληρωμής εισφορών για το πέμπτο δίμηνο του τρέχοντος έτους. Παρά το γεγονός ότι η αποστολή από τον οργανισμό έχει καθυστερήσει λόγω μηχανογραφικού προβλήματος, ο ΟΑΕΕ δεν έδωσε καμία παράταση πληρωμής και όλοι πρέπει να έχουν καταβάλει το απαιτούμενο ποσό μέχρι και τη Δευτέρα, 2 Δεκεμβρίου.

Σε αυτήν την περίπτωση, οι ασφαλισμένοι θα πρέπει να εφαρμόσουν μία διαδικασία ανεύρεσης του σχετικού κωδικού πληρωμής, για να μπορέσουν να πληρώσουν τις υποχρεώσεις τους και να διατηρήσουν το δικαίωμα απόκτησης φορολογικής ενημερότητας.

Οι πολίτες θα πρέπει να διαθέτουν το προηγούμενο ειδοποιητήριο και τον αριθμό μητρώου τους. Στη συνέχεια, θα πρέπει να απευθύνονται, είτε στο αρμόδιο περιφερειακό τμήμα, είτε στα κεντρικά του ΟΑΕΕ, ζητώντας την εκτύπωση ταχυπληρωμής. Σε κάθε άλλη περίπτωση, θα μπορούν να καλούν στα τηλέφωνα της αρμόδιας υπηρεσίας, στην οδό Σατωβριάνδου, 210 5285617, 5285598 - 690, όπου - δίνοντας τον αριθμό μητρώου τους - θα πληροφορούνται τηλεφωνικά τον κωδικό πληρωμής.

Η συγκεκριμένη διαδικασία θα γίνεται και ηλεκτρονικά από το 2014, με την εισαγωγή στο σύστημα του αριθμού μητρώου του ΟΑΕΕ, αλλά, προς το παρόν, όσοι έχουν την ατυχία να μη λάβουν ειδοποιητήριο, θα πρέπει να ακολουθήσουν την παραπάνω διαδικασία. Σημειώνουμε ότι όσοι αποφασίσουν να προσφύγουν στα ΕΛΤΑ ή σε τραπεζικό υποκατάστημα με παλαιότερο ειδοποιητήριο ή με τον αριθμό μητρώου τους, δεν θα μπορέσουν να εξυπηρετηθούν, καθώς απαιτείται προηγούμενη επικοινωνία με τα γραφεία του Οργανισμού, σύμφωνα με τη διαδικασία που περιγράψαμε.