Οι έντεκα επιχειρήσεις που διακρίθηκαν για τις καινοτόμες και επιτυχημένες πρακτικές τους
Σε ευχάριστο και λαμπερό κλίμα πραγματοποιήθηκε και φέτος η Τελετή Απονομής των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών στο Μέγαρο Μουσικής.
Για όγδοη χρονιά το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) τίμησε εταιρείες, οργανισμούς και επαγγελματίες από όλους τους κλάδους, σε μια ξεχωριστή βραδιά, που σηματοδότησε την κορύφωση μιας επιτυχημένης διοργάνωσης.
Οι επιχειρήσεις διαγωνίστηκαν σε 11 διαφορετικές κατηγορίες και διακρίθηκαν για τις καινοτόμες και επιτυχημένες πρακτικές τους, στον τομέα της Εξυπηρέτησης του Πελάτη. Την Τελετή Απονομής τίμησαν με την παρουσία τους διακεκριμένα στελέχη του επιχειρηματικού κόσμου.
Το ευχάριστο κλίμα της εκδήλωσης ενισχύθηκε με μεγάλη επιτυχία από την παρουσιάστρια της βραδιάς, δημοσιογράφο Αντριάνα Παρασκευοπούλου και τις εύθυμες «παρεμβάσεις» στους υποψηφίους του συμπαρουσιαστή Γιώργου Λιανού κατά τη διάρκεια της απονομής.
Τη σημασία του θεσμού τόσο για τους διοργανωτές όσο και για τις επιχειρήσεις που βραβεύτηκαν υπογράμμισε ο Πρόεδρος του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών & Διευθυντής Διοδίων, Εμπορικής Διαχείρισης & Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών Αττικής Οδού, Frank Thibaut.
Μεταξύ άλλων ανέφερε: «Ο θεσμός αυτός, δημιουργήθηκε για να επιβραβεύσει και να αναδείξει την καινοτομία και τις καλές πρακτικές στον τομέα της Εξυπηρέτησης του Πελάτη. Θέλω να συγχαρώ θερμά τις επιχειρήσεις, που βραβεύονται σήμερα, αλλά και όλες εκείνες που μας τίμησαν με τη συμμετοχή τους, αναβαθμίζοντας το κύρος του θεσμού και «δυσκολεύοντας» πραγματικά το έργο της αξιολόγησης».
«Το ΕΙΕΠ με τα βραβεία του καινοτομεί και ενώνει», τόνισε ο Αναπληρωτής Καθηγητής Μάρκετινγκ Πανεπιστημίου Πειραιά, Άγγελος Παντουβάκης ο οποίος εκ μέρους της Κριτικής Επιτροπής χαιρέτισε την 8η Τελετή Βράβευσης των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών.
Και πρόσθεσε ότι «καινοτομεί, γιατί προσέλκυσε αμέτρητες εταιρείες και ενώνει, γιατί η κριτική επιτροπή απαρτίζεται αρχικά, από στελέχη της αγοράς που κρίνονται, αλλά και κρίνουν, έτσι ώστε η απόφασή τους να είναι δίκαιη και αδιάβλητη. Παράλληλα, η επιτροπή απαρτίζεται από Ακαδημαϊκούς, που εντάχθηκαν αρμονικά για να είναι η κρίση ορθή. Μαζί – στελέχη και ακαδημαϊκοί – κατάφεραν να ομονοήσουν και να εκδώσουν ένα πόρισμα, με κριτήρια, επιχειρήματα και σκέψη».
Η λαμπερή βραδιά ξεκίνησε με μια συγκινητική στιγμή, καθώς απονεμήθηκαν τα Βραβεία ΕΙΕΠ στην Κιβωτό του Κόσμου και στο Χαμόγελο του Παιδιού, που είχε στόχο να αναδείξει τη σημαντική συνεισφορά και το μεγάλο έργο των δύο οργανισμών στη χώρα μας.
Με τη βράβευση του ΟΠΑΠ στην κατηγορία «Εκπαίδευση για την Εξυπηρέτηση Πελάτη» ξεκίνησε η απονομή των βραβείων, που φιλοτέχνησε η Μιχαέλα Θεοδωρακάκου. Παράλληλα, απονεμήθηκαν αναμνηστικά για τη συμμετοχή τους στους υπόλοιπους φιναλίστ.
Όπως σημείωσε, μεταξύ άλλων, η διευθύντρια Retail Excellence Χριστίνα Παρασκευοπούλου: «Ο ΟΠΑΠ υλοποιεί ένα τεράστιο έργο μετασχηματισμού, παράλληλα με ένα πολύ φιλόδοξο πλάνο ανάπτυξης. Σε αυτό το πλάνο, η εκπαίδευση του δικτύου καταστημάτων, του μεγαλύτερου δικτύου λιανικής στην Ελλάδα, είναι ο βασικός πυλώνας για να καταφέρουμε το μετασχηματισμό αυτό». Επίσης πρόσθεσε «Βλέπουμε τα αποτελέσματα αυτής της προσπάθειας κάθε μέρα στο δίκτυο, με συνεχή βελτίωση της απόδοσης και των δεικτών ικανοποίησης πελατών και συνεργατών».
Ο Μη Κερδοσκοπικός Φορέας The Happy Art βραβεύτηκε στη συνέχεια, στην κατηγορία «Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη». Ο ιδρυτής της Χρήστος Καρακασίδης δήλωσε: ...«Το έργο για το οποίο βραβευτήκαμε είναι οι Sensory Friendly προβολές, οι οποίες είναι ειδικά προσαρμοσμένες προβολές που απευθύνονται κυρίως σε άτομα στο φάσμα του Αυτισμού, καθώς και σε άτομα με αισθητηριακά προβλήματα... Η μεγαλύτερη ωστόσο καινοτομία του έργου είναι, ότι για πρώτη φορά άνθρωποι με αναπηρία αντιμετωπίστηκαν ως πελάτες και όχι ως ευνοούμενοι, λαμβάνοντας τη βέλτιστη εμπειρία πελάτη».
Στην τρίτη κατηγορία «Αντιμετώπιση Παραπόνων και Ειδικών Απαιτήσεων των Πελατών» αναδείχθηκε νικήτρια η WIND με τη Μαργαρίτα Γεροντοπούλου Customer Experience Inbound Senior Manager, να σημειώνει μεταξύ άλλων ότι: «Η συγκεκριμένη διάκριση επιβεβαιώνει μια προσπάθεια που κάνει η εταιρεία μας να σταθεί στην πράξη κοντά σε ανθρώπους που αδυνατούν να φανούν συνεπείς στις οικονομικές υποχρεώσεις τους».
Στην κατηγορία «Ολοκλήρωση Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελάτη» το βραβείο παρέλαβε η CARGLASS με τον Operations Director Χάρη Φίλη να δηλώνει ότι: «Η δουλειά που γίνεται καθημερινά, από την ομάδα της πρώτης γραμμής είναι πραγματικά άξια αναγνώρισης. Η συγκεκριμένη κατηγορία ήταν πολύ σημαντική για εμάς, σημαίνει πολλά και χαιρόμαστε πολύ που πήραμε το βραβείο».
Το βραβείο στην κατηγορία «Επαγγελματίας της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών» έλαβε η Μαργαρίτα Γεροντοπούλου, Customer Experience Inbound Senior Manager στην εταιρεία WIND, η οποία δήλωσε: «Την επιβράβευση της προσπάθειας μιας πολύ δεμένης και μεγάλης ομάδας, η οποία δουλεύει, παθιάζεται και προσπαθεί καθημερινά με αμείωτο ζήλο για να κάνει τους Πελάτες μας να νιώθουν μοναδικοί».
Η ENARTIA διακρίθηκε στη συνέχεια στην κατηγορία «Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μικρός Οργανισμός)». Η Υπεύθυνη στο τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Ειρήνη Παπαδάκη δήλωσε σχετικά: «Είναι πολύ σημαντικό το να δουλεύεις σε μια πολύ σπουδαία ομάδα, που προσπαθεί 24/7 να δώσει τον καλύτερό της εαυτό. Προσπαθούμε μέσα από την καινοτομία και τη διαφορετικότητα να δώσουμε κάτι όμορφο στον πελάτη και να του δημιουργήσουμε μια μοναδική εμπειρία».
Η Αφροδίτη Πίνα, Head της Ομάδας Προσωπικής Εξυπηρέτησης Συνεργατών του ΟΠΑΠ, ύστερα από τη διάκριση της εταιρίας στην κατηγορία «Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μεγάλος Οργανισμός)» δήλωσε σχετικά: «Είμαστε πάρα πολύ χαρούμενοι και ενθουσιασμένοι για αυτό το βραβείο. Είναι κάτι που τα παιδιά που απαρτίζουν την ομάδα το άξιζαν, γιατί έχουν δουλέψει πάρα πολύ τα τελευταία χρόνια.
Η εταιρία, από την ιδιωτικοποίηση και μετά, είναι σε μία συνεχή φάση μετασχηματισμού με διαρκείς αλλαγές που επηρεάζουν τους πελάτες και το δίκτυο συνεργατών μας. Η Ομάδα Προσωπικής Εξυπηρέτησης Συνεργατών παίζει καταλυτικό ρόλο στην αποτελεσματική υποστήριξη του δικτύου και στην εμπέδωση των αλλαγών. Η εξυπηρέτηση είναι άμεση, ουσιαστική, φιλική και προσωποποιημένη. Το βραβείο αυτό δεν ανήκει μόνο στη συγκεκριμένη ομάδα συμβούλων προσωπικής εξυπηρέτησης, αλλά και στην ευρύτερη οικογένεια του Contact Center του ΟΠΑΠ. Η διάκριση αυτή αποδεικνύει ότι είμαστε στο σωστό δρόμο και μας δεσμεύει για περισσότερη προσπάθεια και ακόμα μεγαλύτερες επιτυχίες στο μέλλον».
Στην όγδοη κατηγορία «Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μικρός Οργανισμός)» νικητής αναδείχθηκε η BMW FINANCIAL SERVICES.
«Είμαστε όλοι αφοσιωμένοι στην εξυπηρέτηση του πελάτη και αυτό το βραβείο αντικατοπτρίζει την προσπάθειά μας για να παρέχουμε μοναδική εμπειρία στον πελάτη», τόνισε μετά την βράβευση ο CEO BMW FINANCIAL SERVICES Georg Nellious.
Η βραδιά συνεχίστηκε με την απονομή του βραβείου στην κατηγορία «Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μεγάλος Οργανισμός)» στην Α. ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.
Η Marketing & Communications Manager Λευκή Προύντζου, ανέφερε ότι το βραβείο οφείλεται στην πελατοκεντρική κουλτούρα όλης της εταιρίας, που είναι προσανατολισμένη στην κορυφαία εξυπηρέτηση εσωτερικού και εξωτερικού πελάτη, ξεκινώντας από τον ίδιο τον επιχειρηματία και καταλήγοντας στην Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, που βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της επικοινωνίας.
«Είναι το δεύτερο βραβείο που λαμβάνουμε απόψε. Είμαστε πάρα πολύ χαρούμενοι. Πιστεύω ότι δεν ήρθε τυχαία», τόνισε η Υπεύθυνη στο τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της ENARTIA, Ειρήνη Παπαδάκη αναφορικά με τη βράβευση στην κατηγορία «Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς (Μικρός Οργανισμός)».
Και πρόσθεσε ότι: «Όλο αυτό προέκυψε μέσα από σκληρή δουλειά, ομαδική προσπάθεια και βάζοντας πάντα σε προτεραιότητα τον πελάτη, που τελικά σε κάνει και διαφοροποιείσαι».
Η Τελετή Απονομής ολοκληρώθηκε με τη διάκριση της COSMOTE στην κατηγορία «Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς (Μεγάλος Οργανισμός)».
Η Διευθύντρια Εξυπηρέτησης Οικιακών Πελατών και Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων Σταθερής και Κινητής Τηλεφωνίας Σάντυ Χειλαδάκη, σημείωσε μεταξύ άλλων ότι: «Όντας σε μία εταιρία τεχνολογίας, αξιοποιούμε κάθε της διάσταση και καινοτομούμε έτσι ώστε να φέρουμε τώρα το μέλλον των ανθρώπων στα χέρια τους. Να κάνουμε τη ζωή τους πιο συναρπαστική, να κάνουμε την καθημερινότητά τους καλύτερη, να εμπνεύσουμε και άλλους να κάνουν το ίδιο».
Ο θεσμός των Εθνικών Βραβείων καθιερώθηκε μέσα από μια πορεία διαρκούς εξέλιξης και αναβάθμισης. Ένας θεσμός, που διακρίνεται από ουσία και ποιότητα και φέτος προσέλκυσε περισσότερες συμμετοχές από κάθε άλλη διοργάνωση.