Ποια προϊόντα προτίμησαν οι καταναλωτές στις χριστουγεννιάτικες αγορές τους
Αύξηση, έστω και μικρή, κατέγραψε ο τζίρος των καταστημάτων κατά τη φετινή εορταστική αγοραστική περίοδο, των Χριστουγέννων.
Σύμφωνα με τα στοιχεία των εμπορικών συλλόγων, συνολικά η αύξηση σε σχέση με πέρσι ήταν κατά μέσο όρο της τάξης του 2,5%. Οι μεγάλες επιχειρήσεις έφτασαν ακόμα και το 5- 6%, ενώ πολλές επιχειρήσεις ένδυσης δήλωσαν μειώσεις μέχρι και 12%. Η μείωση αυτή αποδίδεται στις επικείμενες εκπτώσεις, που είναι πολύ κοντά στην εορταστική περίοδο, αφού ξεκινούν τη δεύτερη εβδομάδα του έτους.
Πρώτα στις προτιμήσεις των καταναλωτών τις εορτές είναι, για ακόμη μία χρονιά, τα είδη ρουχισμού και υπόδησης, το φαγητό και το ποτό και τρίτα τα βιβλία και τα παιχνίδια. Ακολουθούν τα καλλυντικά και οι ηλεκτρονικές συσκευές.