Οι πωλήσεις της εταιρείας στη διάρκεια του 2016 ανήλθαν στα 146,857 εκατ. ευρώ
Παρά το γεγονός ότι η ελληνική αγορά της μπύρας συνεχίζει να συρρικνώνεται, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία ΑΕ - ανήκει στον δανέζικο όμιλο της Carlsberg, από τους μεγαλύτερους στην παγκόσμια αγορά - συνεχίζει κανονικά την υλοποίηση του επενδυτικού της προγράμματος.
Σύμφωνα με όσα έχει διακηρύξει στο παρελθόν και επανέλαβε χθες ο νέος διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Dejan Beko, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία από το 2014 ως και το 2019 έχει προγραμματίσει επένδυση 45 εκατ. ευρώ. Σε αυτό το πλαίσιο, προσφάτως ολοκληρώθηκε επένδυση ύψους 3,2 εκατ. ευρώ στο εργοστάσιο της Σίνδου, που αφορά στην τοποθέτηση νέας γραμμής παραγωγής για την κατηγορία της βαρελίσιας μπύρας σε συσκευασία pet.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία μόνο στη διάρκεια του 2017 επένδυσε 4,6 εκατ. ευρώ στο εργοστάσιο της Σίνδου. Για το διάστημα 2015 - 2018 οι επενδύσεις του νέου εργοστασίου θα ανέλθουν στα 12,2 εκατ. ευρώ - ενώ συνολικά και στα δύο εργοστάσια έχουν επενδυθεί 22 εκατ. ευρώ.
Η Κατερίνα Τσίτσινβα, διευθύντρια παραγωγής και των δύο εργοστασίων, παρουσιάζοντας τις παραγωγικές δυνατότητες επεσήμανε πως ανέρχονται στα 4,6 εκατ. εκατόλιτρα ετησίως. Όμως εφέτος η αγορά της μπύρας για μία ακόμη χρονιά συνεχίζει να συρρικνώνεται. Όπως είπε ο κ. Beko, σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Οικονομικών ως τον Αύγουστο η πτώση της αγοράς ανήλθε στο 10%, ενώ σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI στο 1% στην κατηγορία των σούπερ μάρκετ. Ωστόσο η κατάσταση βελτιώθηκε στο δεύτερο εξάμηνο λόγω του μεγάλου τουριστικού κύματος.
Σε κάθε περίπτωση η Ολυμπιακή Ζυθοποιία κατόρθωσε να βελτιώσει τη θέση της στην αγορά, σύμφωνα με το υπουργείο Οικονομικών κατά 2 μονάδες και σύμφωνα με την IRI κατά 3,6 μονάδες. Έτσι, λοιπόν, το μερίδιο της δανέζικης θυγατρικής ανέρχεται κατά το υπουργείο Οικονομικών στο 29,1% και κατά την IRI στο 31,6%.
Επίσης, σύμφωνα με την IRI, στην κατηγορία των σούπερ μάρκετ ο κλάδος των προϊόντων ανάμικτων αναψυκτικών αυξήθηκε κατά 2 μονάδες με την Ολυμπιακή Ζυθοποιία να κατέχει μερίδιο 36,2%, σημειώνοντας αύξηση 5,9%.
Οι πωλήσεις της εταιρείας στη διάρκεια του 2016 ανήλθαν στα 146,857 εκατ. ευρώ σημειώνοντας άνοδο κατά 15% και τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν στα 1,82 εκατ. ευρώ με τελικές καθαρές ζημιές 1,137 εκατ. ευρώ.
Στο μεταξύ σε σχετική ερώτηση για την απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού με την οποία όπως είναι γνωστό καταδικάστηκε η κορυφαία εταιρεία του κλάδου της μπύρας Αθηναική Ζυθοποιία ΑΕ για κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης (η υπόθεση βρίσκεται στο ΣτΕ), ο κ. Beko δήλωσε ότι «σεβομαστε την απόφαση του δικαστηρίου αλλά είναι πολύ νωρίς ακόμη για να πούμε ότι έχει αλλάξει κάτι στην αγορά».