Τα προϊόντα εκτός από την Ελλάδα, θα διατείθενται στις αγορές ΝΑ Βαλκανίων και Κύπρου
Μπορεί η Unilever να αποφάσισε σε επίπεδο κεντρικής διοίκησης της βρετανικής μητρικής, ότι θα προχωρήσει σε αποβιομηχάνιση στους τομείς του ελαιολάδου και των μαργαρινών στην Ελλάδα, θέτοντας προς πώληση και το εργοστάσιο της ΕΛΑΪΣ στην οδό Πειραιώς, ωστόσο η εταιρεία εμφανίζεται αποφασισμένη να ενισχύσει τα υπόλοιπα χαρτοφυλάκιά της. Θυμίζουμε ότι το προϊόντολόγιο των μαργαρινών (spreads) αποτέλεσε μία κατηγορία, την οποία στρατηγικά αποφάσισε πριν από μερικούς μήνες η εταιρεία ότι θα αποσύρει από την παγκόσμια αγορά, εκποιώντας τους τίτλους που παράγει.
Η Unilever Hellas, αποσύρεται λοιπόν από την παραγωγή και του ελαιολάδου - ένα προϊόν με τοπικά χαρακτηριστικά, το οποίο είχε αποσυρθεί και από την ιταλική αγορά παλαιότερα - και σε αυτό το πλαίσιο αποφάσισε να επενδύσει στην κατηγορία των ρευστών-υγρών απορρυπαντικών και πιο συγκεκριμένα στις μάρκες Skip και OMO. Τα συγκεκριμένα προϊόντα αποτελούν μια ανερχόμενη, τόσο στην Ελλάδα όσο και παγκοσμίως, κατηγορία η οποία συγκεντρώνει, πλέον, μεγάλο μέρος της προτίμησης των καταναλωτών. Αυτός είναι ένας από τους λόγους, για τους οποίους η εταιρεία επενδύει σε αυτά.
Σε ό,τι αφορά στην ελληνική αγορά, πρόκειται για τη μεγαλύτερη σε πωλήσεις κατηγορία απορρυπαντικών. Μέχρι σήμερα, η ΕΛΑΪΣ- Unilever Hellas εισάγει περίπου 8-10 χιλιάδες τόνους υγρών απορρυπαντικών, ετησίως, από άλλα εργοστάσια της εταιρείας που βρίσκονται στο εξωτερικό.
Στο εξής όμως η παραγωγή των προϊόντων αυτών θα γίνεται στην Ελλάδα. Για να μπορέσει η παραγωγική μονάδα στο Ρέντη, να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις που δημιουργούνται, θα δημιουργηθεί νέα γραμμή παραγωγής. Εκτός από την Ελλάδα, τα προϊόντα που θα παράγονται στη χώρα μας θα διοχετεύονται και στις αγορές Κύπρου και των νοτιοδυτικών Βαλκανίων. Η ολοκλήρωσή της επένδυσης αναμένεται στο Β’ εξάμηνο του 2018.