Tα πρώτα της τηλεοπτικά βήματα με πρωτότυπες σειρές
Την είσοδό της στο λαμπερό κόσμο του Χόλιγουντ κάνει η Apple, επενδύοντας ένα δισ. δολάρια για την παραγωγή πρωτότυπου περιεχομένου στα χνάρια των κολοσσών όπως το Netfix και το HBO.
Την είδηση έφερε στο φως η Wall Street Journal, σημειώνοντας ότι στόχος της Apple είναι να επενδύσει χρήματα για να δημιουργήσει περίπου 10 τηλεοπτικές παραγωγές στη διάρκεια του 2018.
Θα διαθέσει τα περισσότερα κεφάλαια σε μία ή δύο παραγωγές υψηλών προδιαγραφών, όπως είναι η σειρά «House of Cards» του συνδρομητικού διαδικτυακού καναλιού Netflix.
Ήδη η Apple έχει προσλάβει δύο βετεράνους του Χόλιγουντ, τον Τζέιμι Ερλιχ και τον Ζαν βαν Αμπουργκ, οι οποίοι ήταν προηγουμένως στελέχη της Sony.
Το ποσό του 1 δισ. δολαρίων μπορεί να φαίνεται αρκετά υψηλό, ωστόσο οι παραδοσιακοί παίκτες της συγκεκριμένης αγοράς δαπανούν αρκετά περισσότερα. Δύο δισ. δολάρια δαπανά ο πάροχος συνδρομητικών καναλιών ΗΒΟ, σύμφωνα με στοιχεία του 2016.
Από την πλευρά της η JPMorgan εκτιμά ότι η Amazon θα δαπανήσει 4,5 δισ. δολάρια για παραγωγές στη διάρκεια του 2018.