Η Nike, η μεγαλύτερη εταιρεία κατασκευής υποδημάτων στον κόσμο, δήλωσε την Πέμπτη ότι θα ξεκινήσει ένα πιλοτικό πρόγραμμα με την Amazon.com Inc (AMZN.O) για να πουλήσει μια περιορισμένη σειρά προϊόντων στην ιστοσελίδα της δεύτερης.
Τις αναφορές της Nike επιβεβαίωναν προηγούμενη αναφορά, η οποία αποκάλυπτε ότι ο κατασκευαστής υποδημάτων προσπαθούσε να πωλεί απευθείας τα προϊόντα του στην Amazon και όχι μέσω αντιπροσώπων τρίτων και μη αδειοδοτημένων διανομέων, σύμφωνα με το Reuters.
«Ψάχνουμε τρόπους για να βελτιώσουμε την εμπειρία των καταναλωτών της Nike στο Amazon, αυξάνοντας ενισχύοντας την παρουσία της μάρκας και αυξάνοντας την ποιότητα των προϊόντων», δήλωσε ο Mark Parker, διευθύνων σύμβουλος της Nike.
Τα έσοδα της Nike θα μπορούσαν να αυξηθούν ap;o 300 εκατομμύρια δολάρια σε 500 εκατομμύρια δολάρια στις Ηνωμένες Πολιτείες, ή κατά 1 τοις εκατό στις παγκόσμιες πωλήσεις, εάν το πιλοτικό αυτό πρόγραμμα συνεργασίας μετατραπεί σε μια πιο ουσιαστική συνεργασία, σύμφωνα με την αναλύτρια της Goldman Sachs, Lindsay Drucker Mann.
Η Nike είδε να αυξάνεται η ζήτηση για τις βασικές σειρές της, συμπεριλαμβανομένης της σειράς αθλητικών ειδών με το σήμα του Michael Jordan.
Ενόψει του έντονου ανταγωνισμού στη Βόρεια Αμερική, η εταιρεία επικεντρώνεται στα νέα προϊόντα όπως τα ZoomX, Air VaporMax και Nike React. Νωρίτερα τον Ιούνιο δήλωσε ότι θα μειώσει το 2% του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού της και ότι θα ελαττώσει κατά το 1/4 τα διαθέσιμα μοντέλα της, προκειμένου να ενισχύσει τη δυναμική της και να ελαττώσει τα έξοδά της.
Χαρακτηριστικό είναι ότι ενώ οι πωλήσεις της Nike στη Βόρεια Αμερική δεν εμφάνισαν διακυμάνσεις, οι πωλήσεις στη Δυτική Ευρώπη, τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά της, αυξήθηκαν κατά 4% το τέταρτο τρίμηνο του 2017.