Και δυναμική είσοδος στις επαγγελματικές συσκευασίες
Μετά από την ολοκλήρωση του πρώτου εξαμήνου λειτουργίας, το ηλεκτρονικό super market, περνάει στη δεύτερη φάση ανάπτυξής του, ανακοινώνοντας την επέκταση διανομής του σε ολόκληρη την Ελλάδα καθώς και την ενσωμάτωση διευρυμένου κωδικολογίου επαγγελματικών συσκευασιών.
Ξεκινώντας επίσημα τη λειτουργία του τον Νοέμβριο 2016, το yoda.gr, έχει καταφέρει να παρουσιάζει διψήφιο αριθμό ανάπτυξης πωλήσεων ανά μήνα, αυξάνοντας το μερίδιο αγοράς του, στοιχείο το οποίο δείχνει την εμπιστοσύνη και την προτίμηση του καταναλωτή.
Με την ανάπτυξη σημαντικής δυναμικής στην αγορά, μέσα σε λίγους μήνες λειτουργίας, περνάει στη δεύτερη φάση του σχεδιασμού του, με σημαντικές αλλαγές που περιλαμβάνουν, την επέκταση της διανομής των προϊόντων του σε ολόκληρη την Ελλάδα. Το yoda.gr θα αποστέλλει παραγγελίες αξίας άνω των 60€ και με δωρεάν μεταφορικά, στις περισσότερες περιοχές της χώρας. Παράλληλα, ανακοινώνει την ενσωμάτωση περισσότερων από 500 κωδικών επαγγελματικών προϊόντων, στοχεύοντας στην αγορά του B2B και στην αυξημένη ζήτηση που παρουσιάζουν τα καταστήματα εστίασης και τα ξενοδοχεία κατά τους καλοκαιρινούς μήνες.
Σύμφωνα με τις μετρήσεις του yoda.gr, το ηλεκτρονικό κατάστημα προτιμούν κυρίως νέες οικογένειες, νέες μητέρες και άνθρωποι ηλικίας 25-44 ετών που διευκολύνονται με την άμεση παράδοση κατ’ οίκον, καθώς και εργαζόμενοι που επιλέγουν τις βραδινές παραδόσεις μετά τις 18.00. Οι πιο δημοφιλής κατηγορίες προϊόντων που δείχνουν προτίμηση οι πελάτες του yoda.gr, είναι τα προϊόντα μαναβικής, είδη κοπής, φρέσκο γάλα, κάβα, απορρυπαντικά και τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.
Το 60% των καταναλωτών, υποβάλλει την παραγγελία του τις πρωινές ώρες ώστε να παραλάβει αυθημερόν την παραγγελία του, ενώ περίπου 30% των καταναλωτών κάνει χρήση της πλατφόρμας μετά τις 10 το βράδυ, επιλέγοντας να παραλάβει το επόμενο πρωί.
Βασικοί πυλώνες της ανάπτυξης που παρουσιάζει το yoda.gr είναι η ευκολία παραγγελίας, η οποία πραγματοποιείται και τηλεφωνικά, η αυθημερόν παράδοση, ο συνδυασμός χαμηλών τιμών και ελκυστικών προσφορών, τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας που αριθμούν πάνω από 1.200 είδη, τα φρέσκα προϊόντα και είδη κοπής, καθώς επίσης και ένα σύστημα απονομής πόντων και εξαργύρωσης τους στο e-shop, τα οποία εξασφαλίζουν ένα πολύ φθηνό και, την ίδια στιγμή, ποιοτικό καλάθι αγορών για τους πελάτες του.
Παράλληλα, η ιδιαίτερη έμφαση που δίνεται από την εταιρία, στην αποστολή των προϊόντων με χρήση ψυχόμενων βαν και άριστα εκπαιδευμένων οδηγών–μεταφορέων, που εξασφαλίζουν την απόλυτη τήρηση των ποιοτικών προδιαγραφών και την άριστη εξυπηρέτηση, σε συνδυασμό με την δωρεάν παράδοση για αγορές πάνω από 40€, έχει ως αποτέλεσμα την μεγάλη αύξηση των επαναλαμβανόμενων παραγγελιών που φτάνει έως και το 70%.
Η ηλεκτρονική πλατφόρμα του yoda.gr σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε έπειτα από μελέτη διεθνών αντίστοιχων best practices και ανάλυση User Experience, παρέχοντας έτσι μια από τις πιο εύχρηστες ελληνικές ηλεκτρονικές πλατφόρμες supermarket, τόσο σε χρήση από desktop, όσο και από tablet/mobile. Η πλατφόρμα επιπλέον της ευκολίας χρήσης της, διαθέτει καινοτομίες, όπως τη δυνατότητα Αναζήτησης με Λίστα και του Live Chat, έχοντας έτσι επιτύχει τη μείωση του μέσου χρόνου υποβολής παραγγελίας, από τα 30’ στα 15 λεπτά ανά χρήστη.
Το yoda.gr, αποτελεί ένα αμιγώς online supermarket, χωρίς την ύπαρξη φυσικού καταστήματος, ξεκινώντας επίσημα τη λειτουργία του από τον περασμένο Νοέμβριο και στοχεύοντας στην διεύρυνση του συνόλου της αγοράς του online λιανεμπορίου στην Ελλάδα. Βασικοί στόχοι της εταιρίας μέσα στο 2017, είναι ο συνεχής εμπλουτισμός νέων κωδικών, η συνεχή διεύρυνση του δικτύου διανομής στην Αττική και κυρίως η παροχή υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας στους πελάτες του yoda.gr, που βελτιώνουν την αγοραστική τους εμπειρία.