Η συμπεριφορά του προσωπικού πρέπει να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις και στα στάνταρ
Υπάρχουν πολλοί συγκεκριμένοι παράγοντες, οι οποίοι μπορεί να επηρεάσουν θετικά ή αρνητικά τον πελάτη ενός εστιατορίου ή ενός ξενοδοχείου. Σε κάθε περίπτωση η άμεση επαφή ενός θαμώνα με το προσωπικό μιας επιχείρησης είναι και ένας από τους βασικότερους τομείς που καθορίζουν την εξυπηρέτηση, με δεδομένο ότι ο ανθρώπινος παράγοντας είναι εκείνος που τελικά διαμορφώνει την άποψη του πελάτη.
Διότι όσο καλό εάν είναι ένα πιάτο φαγητό, μία σαλάτα, όσο καθαρό και πολυτελές εάν είναι το δωμάτιο, εάν η συμπεριφορά του προσωπικού δεν ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις και στα στάνταρ που θέτει μία επιχείρηση, τότε το αποτέλεσμα είναι σε κάθε περίπτωση αποθαρρυντικό.
Διαβάστε τη συνέχεια στο supply.gr