Μόνο από τις αλλαγές των τελευταίων ετών δημιουργήθηκε επιπρόσθετος τζίρος για το δίκτυο πάνω από 500 εκατομμύρια ευρώ
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά η επόμενη ημέρα για το δίκτυο των πρακτορείων του ΟΠΑΠ, ο οποίος χωρίς την παραμικρή καθυστέρηση υλοποιεί το αναπτυξιακό του πλάνο για να μετατρέψει σε τοπικούς προορισμούς διασκέδασης όλα τα πρακτορεία.
Η δέσμευσή που έδωσε στους πράκτορες ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ Ντάμιαν Κόουπ στις παρουσιάσεις της στρατηγικής και των πρωτοβουλιών της εταιρείας για την αναβάθμιση του δικτύου, που έγιναν σε όλη την Ελλάδα με μεγάλη συμμετοχή, επιβεβαιώνεται και από την έκδοση του πενταετούς ομολόγου του ΟΠΑΠ, που είναι σε πλήρη εξέλιξη. Σημαντικό τμήμα από τα κεφάλαια που θα αντλήσει ο ΟΠΑΠ θα κατευθυνθεί σε μεγάλες επενδύσεις που θα έχουν πολλαπλά οφέλη για το δίκτυο: 72,1 εκατ. ευρώ θα διατεθούν για την αναβάθμιση των πληροφοριακών συστημάτων και των τεχνολογικών υποδομών των πρακτορείων (τα 43,5 εκατομμύρια το 2017).
Επίσης, 25,2 εκατομμύρια ευρώ θα αξιοποιηθούν για την ανάπτυξη του δικτύου των VLTs στα ειδικά gaming halls και στα πρακτορεία (τα 15,2 εκατομμύρια ευρώ το 2017) και επιπλέον 20,3 εκατομμύρια ευρώ για την εγκατάσταση των SSBTs και των Virtual Games στα πρακτορεία (τα 12,3 εκατομμύρια ευρώ το 2017).
Σύμφωνα με τον ΟΠΑΠ, η δημιουργία ενός κορυφαίου χαρτοφυλακίου προϊόντων και υπηρεσιών στην εποχή μας είναι μονόδρομος πόσο δε μάλλον για την κορυφαία εταιρεία στοιχηματισμού στη χώρα μας, που πλησιάζει τα 60 χρόνια λειτουργίας. Δεν είναι τυχαίο, και έχει αποδειχθεί και στην πράξη, ότι οι επενδύσεις φέρνουν άμεσα αποτελέσματα. Μόνο από τις αλλαγές των τελευταίων ετών, (απόκτηση νέων αδειών -Ελληνικά Λαχεία, ΣΚΡΑΤΣ, Ιππόδρομος- και τη βελτίωση υφιστάμενων παιχνιδιών -KINO Bonus, Πάμε Στοίχημα Live), δημιουργήθηκε επιπρόσθετος τζίρος για το δίκτυο ο οποίος βάσει στοιχείων του 2015 ανέρχεται σε περισσότερα από 500 εκατομμύρια ευρώ σε ετήσια βάση. Οι επιπλέον προμήθειες που εισέπραξε το δίκτυο βάσει αυτής της εξέλιξης ξεπέρασαν τα 40 εκατομμύρια ευρώ. Επιπρόσθετα, η επένδυση του ΟΠΑΠ στην εκπαίδευση των πρακτόρων, με αιχμή το πρόγραμμα Retail Excellence, δημιούργησε επιπλέον προμήθειες 10% στα πρακτορεία που συμμετείχαν σε αυτό. Επίσης, οι κεντρικές συμφωνίες για εξοπλισμό οδήγησαν σε εξοικονόμηση άνω των 10 εκατομμυρίων ευρώ για τους πράκτορες. Καρπούς αποδίδουν και οι μεταβολές στη χωροθέτηση των πρακτορείων η οποία ήδη είχε αποτέλεσμα την αύξηση κατά 20%, κατά μέσο όρο, του κύκλου εργασιών σε 450 πρακτορεία
- Στο επίκεντρο τα πρακτορεία: Παιχνίδια Play, Virtual sports, 32% φθηνότερο ρεύμα, ακύρωση αδιάθετων λαχείων
Ο ΟΠΑΠ ήδη έχει ολοκληρώσει την πιλοτική εγκατάσταση παιχνιδιών Play (VLTs) σε 10 πρακτορεία στην Αθήνα και σύμφωνα με πληροφορίες ξεκινά άμεσα την εγκατάσταση 3 παιγνιομηχανημάτων σε πρακτορεία σε 40 νομούς. Όπως έχουν επισημάνει στελέχη της εταιρείας στόχος είναι να τοποθετηθούν όσο το δυνατόν σε περισσότερα πρακτορεία, εντός των χρονικών ορίων που προβλέπονται από το κανονιστικό πλαίσιο και (προφανώς) εφόσον, πληρούνται τα απαραίτητα κριτήρια.
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρούν και τα Virtual sports, που θα «παίζουν» σε όλα τα πρακτορεία. Εντός των επόμενων ημερών, ξεκινά πιλοτικό πρόγραμμα εγκατάστασης και λειτουργίας σε 91 πρακτορεία σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Γιάννενα. Η εισαγωγή τους σε όλο το δίκτυο αναμένεται να ξεκινήσει στις 18 Απριλίου. Ιδιαίτερα οφέλη θα υπάρξουν και από μια ανελαστική δαπάνη, που δεν είναι άλλη από αυτή του ηλεκτρικού ρεύματος. Ο ΟΠΑΠ προχώρησε σε μια σημαντική συνεργασία με την εταιρεία ΗΡΩΝ Α.Ε. ΘΕΡΜΟΗΛΕΚΤΡΙΚΗ, εξασφαλίζοντας για τα πρακτορεία έκπτωση έως και 32% στην κατανάλωση του ρεύματος. Η αίτηση προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας έχει ήδη σταλεί σε όλους τους πράκτορες. Επίσης, ο ΟΠΑΠ κάνει πραγματικότητα και ένα μακροχρόνιο αίτημα των πρακτόρων σχετικά με τα αδιάθετα λαχεία, που τους επιβάρυναν καθώς δεν μπορούσαν να ακυρωθούν. Με το πρόγραμμα καταχώρησης των αδιάθετων λαχνών Λαϊκού λαχείου, που ξεκινάει πιλοτικά σε 100 καταστήματα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη (με στόχο την πλήρη λειτουργία προς τα μέσα Απριλίου), οι πράκτορες θα μπορούν πλέον να καταχωρούν ως αδιάθετους τους λαχνούς που δεν έχουν πουλήσει μέχρι και λίγες ώρες πριν την κλήρωση, χωρίς κανένα κόστος ή ρίσκο.
Μέσα από επενδύσεις και δράσεις όπως οι παραπάνω, ο ΟΠΑΠ στέκεται έμπρακτα στο πλευρό των πρακτόρων του, προσφέροντας τους ακόμη περισσότερες ευκαιρίες και εργαλεία για να αναπτυχθούν. Συνολικά, οι επενδύσεις της εταιρείας στο δίκτυό της βάζουν τις βάσεις για το κοινό μέλλον του ΟΠΑΠ και των πρακτόρων, γράφοντας μια νέα σελίδα στην ιστορία του οργανισμού.