Διοργανώνεται από 18 έως 20 Μαρτίου 2017 στο Metropolitan EXPO στα Σπάτα
Στον εκθεσιακό χώρο της Τράπεζας Πειραιώς (Hall 2 - Stand No C36, D39), εξειδικευμένα στελέχη θα παρουσιάσουν προϊόντα και λύσεις διαχείρισης των εισπράξεων εμπορικών επιχειρήσεων, acquiring, e-payments και διαχείρισης εισπράξεων σε μετρητά μέσω της πρωτοποριακής υπηρεσίας «Bank in Office».
Η Τράπεζα Πειραιώς, πρωτοπόρος στον τομέα της τεχνολογίας και στην παραγωγή καινοτόμων προϊόντων, είναι η μοναδική Τράπεζα που αντιμετωπίζει με ολιστική προσέγγιση το θέμα της διαχείρισης των εισπράξεων των επιχειρήσεων, καλύπτοντας με τεχνολογία αιχμής την αυξανόμενη τάση μεταστροφής των καταναλωτών και των επιχειρήσεων σε ηλεκτρονικά μέσα πληρωμών, χωρίς να παραγνωρίζει την ανάγκη του κλάδου για ασφαλή και αυτοματοποιημένη διαχείριση των εισπράξεων που γίνονται σε μετρητά.
Στον τομέα αποδοχής πληρωμών με κάρτες, η Τράπεζα Πειραιώς προσφέρει ένα πλήρες πακέτο λύσεων ανάλογα με το είδος της επιχείρησης. Πιο αναλυτικά:
-
POS Paycenter, ασύρματα και ενσύρματα τερματικά, με τα οποία η επιχείρηση προσφέρει στους πελάτες της τη δυνατότητα να πληρώνουν με κάρτες στο κατάστημά της (mini-market, εστιατόρια, πρατήρια καυσίμων, κομμωτήρια κ.λπ.).
-
mPOS, ασύρματα τερματικά που αποτελούν την ιδανική λύση για τους επιχειρηματίες που κινούνται συνεχώς (π.χ. ιατρούς, δικηγόρους, τεχνίτες κ.λπ.), καθώς μπορούν να δέχονται πληρωμές μέσω κάρτας όπου κι αν βρίσκονται, μέσω του κινητού τους τηλεφώνου και της συσκευής mPOS.
-
Υπηρεσία ePOS Paycenter για συναλλαγές μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος, δίνοντας τη δυνατότητα στην επιχείρηση να χειρίζεται τις εισπράξεις από το ηλεκτρονικό της κατάστημα (e-shop), με τον τρόπο που εξυπηρετεί καλύτερα τις ανάγκες της.
-
Υπηρεσία vPOS Paycenter, με την οποία η Τράπεζα Πειραιώς προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις Virtual POS, ώστε να δέχεται η επιχείρηση πληρωμές μέσω τηλεφώνου.
-
Υπηρεσία easypay POINT, όπου μέσω τερματικής συσκευής POS η Τράπεζα Πειραιώς προσφέρει τη δυνατότητα σε συνεργαζόμενες επιχειρήσεις να παρέχουν υπηρεσίες πληρωμών λογαριασμών στους πελάτες τους διαφόρων οργανισμών (ηλεκτρικού ρεύματος, τηλεφωνίας, ύδρευσης κ.α.), καθώς και οφειλών δημοσίου (βεβαιωμένες οφειλές, τέλη κυκλοφορίας) με χρήση μετρητών.
Στον τομέα των εισπράξεων με μετρητά, η υπηρεσία «Bank in Office» της Τράπεζας Πειραιώς, μετρώντας πλέον εμπειρία τεσσάρων ετών στην ελληνική αγορά, εμπλουτισμένη με εύρος μηχανημάτων αυτόματης κατάθεσης μετρητών που καλύπτουν τις ανάγκες κάθε επιχείρησης, έχει παρουσία σε πάνω από 200 εισπρακτικά σημεία, προσφέροντας πλήρη αυτοματισμό και απόλυτη ασφάλεια, σε μία λειτουργία που πάντα προβληματίζει τις επιχειρήσεις που πρέπει καθημερινά να διαχειριστούν μικρούς ή μεγαλύτερους όγκους μετρητών.
Η Τράπεζα Πειραιώς, συνυφασμένη με καινοτόμες λύσεις και προϊόντα υψηλής προστιθέμενης αξίας, είναι η μόνη Τράπεζα στην Ελλάδα που καλύπτει αυτοματοποιημένα όλο το φάσμα της διαχείρισης των εισπράξεων των εμπορικών επιχειρήσεων, είναι έτοιμη με δομές και προϊόντα που ανταποκρίνονται στις νέες τάσεις και στις σύγχρονες ανάγκες κάθε επιχείρησης, συμβάλλοντας με τον καλύτερο τρόπο στη βελτίωση των λειτουργιών και της ανταγωνιστικότητας των πελατών της.