Μελέτη ψυχολόγων δείχνει τα στοιχεία που πρέπει να έχει το μενού για να είναι περισσότερο ελκυστικό
Με συγκεκριμένες και στοχευμένες κινήσεις, οι οποίες αποσκοπούν στην ψυχολογική κινητοποίηση του πελάτη, ένας επαγγελματίας της εστίασης μπορεί να αυξήσει την κατανάλωση στο εστιατόριό του.
Τα στοιχεία προέρχονται από το Business Insider και πρόκειται για μελέτη από ψυχολόγους διαφόρων πανεπιστημίων, οι οποίοι πρότειναν συγκεκριμένα στοιχεία που πρέπει να έχει το μενού για να είναι περισσότερο ελκυστικό.
1. Αποφεύγοντας το σύμβολο του ευρώ
Η χρήση του συμβόλου του νομίσματος δρα αποτρεπτικά στο να ξοδέψει κάποιος χρήματα, καθώς υποσυνείδητα υπενθυμίζει σε κάποιον ακριβώς αυτό: ότι ξοδεύει, γεγονός που κάνει τον καταναλωτή να είναι περισσότερο προσεκτικός. Σε σχετική έρευνα στο Πανεπιστήμιο Κορνέλ, οι επισκέπτες που είχαν κατάλογο χωρίς το σήμα του νομίσματος, ξόδεψαν πολλά περισσότερα χρήματα από εκείνους που δεν έβλεπαν το σήμα του δολαρίου.
2. Το παιχνίδι των αριθμών
Ένα από τα κλασικότερα τεχνάσματα που χρησιμοποιείται στο εμπόριο ευρύτερα αλλά και στην εστίαση είναι η αναγραφή της τιμής.
Για παράδειγμα όταν ο επιχειρηματίας αντιλαμβάνεται ότι η τιμή 9,99, πολλές φορές εκλαμβάνεται ως λιγότερο ποιοτική. Αντίθετα, η τιμή που λήγει σε 0,95 (π.χ. 10,95) είναι πιο αποτελεσματική και φιλική στον καταναλωτή. Συχνά στρογγυλοποιούν τις τιμές για να φαίνονται πιο απλά και καθαρά.
3. Περιγράφοντας το προϊόν
Η περιγραφή ενός πιάτου που βρίσκεται στον κατάλογο μπορεί σύμφωνα με το Κορνέλ να κάνει το κάνει περισσότερο δημοφιλές. Μάλιστα, αντίστοιχη έρευνα που έγινε από το Πανεπιστήμιο του Ιλινόις έδειξε ότι τα προϊόντα για τα οποία ο πελάτης γνώριζε επακριβώς τι καταναλώνει, εμφάνιζαν 27% μεγαλύτερη ζήτηση σε σχέση με εκείνα που δεν είχαν καμία περιγραφή.
Διαβάστε όλα τα tips στο supply.gr