Η αίσθηση ενός αναπαυτικού στρώματος, η μυρωδιά ενός πεντακάθαρου δωματίου...
Έχοντας επισκεφθεί πολλά ξενοδοχεία, άλλοι για επαγγελματικούς λόγους, οι περισσότεροι για διακοπές, έχετε σίγουρα διαπιστώσει ότι υπάρχει ένα σημείο-κλειδί που κάνει τη διαφορά.
Αν κάποιος είναι ιδιοκτήτης ή διαχειριστής ξενοδοχείου οφείλει να δώσει μεγάλη σημασία σε πολλά θέματα ταυτόχρονα, ενώ οι πελάτες πλέον «ψάχνονται» και σίγουρα θα εκτιμήσουν μία λεπτομέρεια που όμως ανήκει στις βασικές προδιαγραφές.
Όσο και αν η εξειδίκευση και οι παροχές σε spa, design, η τοποθεσία και η καλή διάθεση δείχνουν το μέλλον, αυτό που δεν πρέπει να ξεχνάμε είναι τα βασικά.
Η αίσθηση ενός αναπαυτικού στρώματος, η μυρωδιά ενός πεντακάθαρου δωματίου, η σωστή θερμοκρασία, η χαμογελαστή και φιλική εξυπηρέτηση…
Αυτά είναι τα βασικά που όλοι οι πελάτες αναζητούν στα ξενοδοχεία και ο κάθε επαγγελματίας πρέπει να προσφέρει.
Διαβάστε τη συνέχεια στο supply.gr