Ένα από τα βασικότερα λάθη που γίνονται στην εξυπηρέτηση είναι κατά το καλωσόρισμα σε ένα κατάστημα εστίασης
Ένα από τα βασικότερα λάθη που γίνονται στην εξυπηρέτηση είναι κατά το καλωσόρισμα σε ένα κατάστημα εστίασης, ωστόσο ακολουθούν αρκετά ακόμα κατά τη διάρκεια της παραμονής ενός πελάτη στο χώρο, μερικά εκ των οποίων αναφέρουμε στη συνέχεια.
Ποιος άλλωστε δεν έχει βρεθεί αντιμέτωπος με συγκεκριμένες ερωτήσεις κατά την είσοδό, την παραμονή ή την έξοδό του από μία καφετέρια ή ένα εστιατόριο, η οποία ενδεχομένως τον έχει κάνει να αισθανθεί άβολα;
Διαβάστε περισσότερα στο supply.gr