Ο γαλλικός κολοσσός φέρεται να εξετάζει της επιλογές του για την τύχη της γνωστής αλυσίδας καταστημάτων
Την πώληση της αλυσίδας The Body Shop, με περισσότερα από 3.000 καταστήματα σε 66 χώρες του κόσμου, φέρεται να εξετάζει ο γαλλικός κολοσσός των καλλυντικών L'Oreal, σύμφωνα με πηγές που επικαλείται η εφημερίδα Financial Times.
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, η L'Oreal βρίσκεται σε συζητήσεις με τη Lazard όσον αφορά το ποιες επιλογές υπάρχουν για την τύχη των Body Shop, με την απευθείας πώληση της εταιρείας έναντι περίπου 1 δισεκατομμυρίου ευρώ να είναι το πιθανότερο σενάριο.
Οι ίδιες πηγές αναφέρουν πως όταν αύριο Πέμπτη η L'Oreal θα ανακοινώσει τα ετήσια οικονομικά της αποτελέσματα για το 2016, θα αναφέρει για την Body Shop ότι ήδη έχει προχωρήσει σε στρατηγική αξιολόγηση της αλυσίδας, ενώ μία από τις πηγές υποστηρίζει πως ήδη έχει εκδηλωθεί ενδιαφέρον από υποψήφιους αγοραστές.
Η L'Oreal απέκτησε την αλυσίδα καταστημάτων Body Shop τον Μάρτιο του 2006 έναντι 652,3 εκατομμυρίων λιρών, θέλοντας να ενισχύσει την παρουσία της στον ταχύτατα αναπτυσσόμενο κλάδο των φυσικών καλλυντικών, όμως δέκα χρόνια μετά τα στοιχεία για τις πωλήσεις των καταστημάτων της ήταν απογοητευτικά: στο πρώτο εξάμηνο καταγράφηκε πτώση 0,6% των πωλήσεων σε ετήσια βάση, ενώ κατά την ίδια περίοδο οι λειτουργικές δαπάνες εκτοξεύθηκαν από τα 7,2 εκατομμύρια ευρώ στα 22,2 εκατομμύρια ευρώ.
Η Body Shop ιδρύθηκε στο Μπράιτον της Αγγλίας το 1976 από την ακτιβίστρια Ανίτα Ρόντικ και τον σύζυγό της Γκόρντον, ως μία εναλλακτική επιλογή στα παραδοσιακά καλλυντικά. Στον πυρήνα της φιλοσοφίας της βρέθηκε από την αρχή η ηθική της στάση απέναντι σε μία σειρά από ζητήματα, μεταξύ αυτών και τα πειράματα σε ζώα.