Τι απαιτείται για την αναβάθμιση ενός ξενοδοχείου

Βελτίωση του τουριστικού προϊόντος ώστε να είναι ανταγωνιστικό

Οι διεθνείς προκλήσεις επιβάλουν πλέον την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος της χώρας ώστε να είναι ανταγωνιστικό στο νέο παγκόσμιο τουριστικό περιβάλλον και η ποιότητα να είναι η απόλυτη προτεραιότητα στις τουριστικές υπηρεσίες και εγκαταστάσεις. 

Σύμφωνα μάλιστα με μελέτη της PwC Ελλάδας παρουσιάζονται στρατηγικές ανάπτυξης:

  • επέκταση ξενοδοχειακών μονάδων στους κύριους προορισμούς όπου υπάρχουν αναξιοποίητοι συντελεστές δόμησης. Η εφαρμογή μίας τέτοιας μικρού χρονικού ορίζοντα στρατηγικής θα μπορούσε να αυξήσει την αξία των ξενοδοχείων έως 70%.
  • αναβάθμιση ξενοδοχείων στην επόμενη κατηγορία (από 3 σε 4 αστέρια ή από 4 σε 5 αστέρια). Η στρατηγική αναβάθμισης θα μπορούσε να αυξήσει την αξία αυτών των μονάδων κατά 60%.
  • ανάπτυξη δευτερευόντων προορισμών με την εξαγορά αριθμού ξενοδοχείων σε ένα τέτοιο προορισμό, στρατηγική που θα μπορούσε να επιφέρει αύξηση αξίας έως 270%.

Διαβάστε τη συνέχεια στο supply.gr