Οι επόμενοι ηγέτες των οικογενειακών επιχειρήσεων είναι καλά προετοιμασμένοι, αισιόδοξοι, και πάνω απ' όλα έχουν μεγάλες φιλοδοξίες
Η επόμενη γενιά των ηγετών των οικογενειακών επιχειρήσεων δηλώνει αισιόδοξη ότι θα φέρει την αλλαγή. Ωστόσο, οι εκπρόσωποί της υποστηρίζουν ότι αντιμετωπίζουν δυσκολίες στο να ακουστεί η άποψή τους, σύμφωνα με τη νέα μελέτη της PwC «Great expectations: The next generation of family business leaders Survey», στην οποία συμμετείχαν 268 νέοι άνθρωποι που πιθανότατα θα κληθούν να αναλάβουν την ηγεσία της οικογενειακής τους επιχείρησης σε 31 χώρες σε όλο τον κόσμο.
Μόνο το 41% της επόμενης γενιάς ηγετών πιστεύει ότι η στρατηγική της εταιρείας τους είναι κατάλληλη για την ψηφιακή εποχή. Το 88% των ανερχόμενων ηγετών θέλουν να αφήσουν το στίγμα τους και να κάνουν κάτι διαφορετικό με την επιχείρησή τους.
Το 70% των επόμενων ηγετών έχουν εργαστεί εκτός της οικογενειακής επιχείρησης, για να αποκτήσουν εμπειρία, πριν ασχοληθούν με την οικογενειακή επιχείρηση.
Το 52% της επόμενης γενιάς ηγετών ανησυχεί ότι θα χρειαστεί να δαπανήσει χρόνο για τη διαχείριση των οικογενειακών σχέσεων. Το 69% των ανερχόμενων ηγετών θα προσλάμβαναν έμπειρα στελέχη εκτός οικογένειας, με στόχο να εκσυγχρονίσουν την επιχείρησή τους και να της προσδώσουν περισσότερο επαγγελματισμό.
Οι επόμενοι ηγέτες των οικογενειακών επιχειρήσεων είναι καλά προετοιμασμένοι, αισιόδοξοι, και πάνω απ' όλα έχουν μεγάλες φιλοδοξίες τόσο για τους ίδιους όσο και για τις εταιρίες τους, σύμφωνα με την έρευνα.
Το 88% αυτών θέλουν να κάνουν κάτι σημαντικό με τις επιχειρήσεις τους, όχι μόνο να τις μεγαλώσουν και να τις ισχυροποιήσουν, αλλά να τους δώσουν διεθνή χαρακτήρα, να τις διαφοροποιήσουν και να τις εκσυγχρονίσουν.