Μια βιομηχανία με έντονα ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα
Η τουριστική βιομηχανία εξ ορισμού είναι βιομηχανία παροχής υπηρεσιών και η οποιαδήποτε υπηρεσία παρέχεται από ανθρώπους σε ανθρώπους. Αυτός ο έντονα ανθρωποκεντρικός χαρακτήρας της τουριστικής βιομηχανίας την κάνει εξ' άλλου τόσο διαφορετική αλλά παράλληλα τόσο απαιτητική σε ότι αφορά τη σωστή διαχείριση των ανθρώπινων πόρων.
Ας δούμε τις κυρίες λειτουργίες της Διαχείρισης του Ανθρώπινου Δυναμικού:
Α. Επιλογή και πρόσληψη προσωπικού
Το να επιλέγει και να τοποθετεί κανείς υπαλλήλους σε θέσεις όσο το δυνατόν πιο ταιριαστές στα προσόντα, στις ικανότητες και στην προσωπικότητά τους είναι μια λειτουργία πολύ σημαντική. Δύο είναι τα βασικότερα στοιχεία σε αυτή τη διαδικασία. Η περιγραφή της θέσης εργασίας και των απαιτήσεών της και η περιγραφή των απαιτούμενων δεξιοτήτων και άλλων χαρακτηριστικών του ατόμου που θα κληθεί να εκτελέσει την εργασία.
Διαβάστε τη συνέχεια στο supply.gr