Η μείωση του παγκόσμιου ΑΕΠ και ο αυξανόμενος ανταγωνισμός στον τομέα της συσκευασίας υγρών τροφίμων είχαν ως αποτέλεσμα το 2014 να αποδειχθεί απαιτητική χρονιά για την Tetra Pak. H εταιρεία σημείωσε παγκοσμίως καθαρές πωλήσεις ύψους 10,9 δισεκατομμυρίων ευρώ, αυξημένες κατά 1,7% σε σχέση με το 2013, με την έντονη ανάπτυξη που παρατηρήθηκε στις πωλήσεις εξοπλισμού και τεχνικών υπηρεσιών να συμβάλλει στην αντιστάθμιση μιας δύσκολης χρονιάς για τα υλικά συσκευασίας.
“Στο πλαίσιο μιας απαιτητικής χρονιάς, με βραδύτερη ανάπτυξη των υλικών συσκευασίας από αυτήν που αναμενόταν αρχικά, διαπιστώσαμε σαφείς ενδείξεις ότι η επιχειρηματική στρατηγική μας λειτουργεί. Οι πωλήσεις εξοπλισμού άγγιξαν σχεδόν τα 2 δισεκατομμύρια ευρώ, ενώ οι πωλήσεις τεχνικών υπηρεσιών ξεπέρασαν το 1 δισεκατομμύριο ευρώ για πρώτη φορά στην ιστορία της εταιρείας. Το τμήμα επεξεργασίας έκλεισε τη χρονιά με κύκλο εργασιών αυξημένο κατά 20% σε σχέση με το 2013. Επιπλέον διαπιστώσαμε σημαντική αύξηση στις πωλήσεις των νέων καινοτόμων συσκευασιών που διαθέτουμε: Σε σχέση με το 2013, το 2014 διοχετεύτηκαν 7,1 δισεκατομμύρια περισσότερες νέες καινοτόμες συσκευασίες στην αγορά, εξασφαλίζοντας στους πελάτες βέλτιστη λειτουργικότητα και διαφοροποίηση”, δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Tetra Pak, Dennis Jönsson.
Λύσεις συσκευασίας
Οι όγκοι υλικών συσκευασίας παγκοσμίως ανήλθαν σχεδόν στα 180 δισεκατομμύρια συσκευασίες, ελαφρώς περισσότερες από τις 178 δισεκατομμύρια συσκευασίες που πωλήθηκαν το 2013. Επίσης, σχεδόν το 30% των πωλήσεων τεχνικών υπηρεσιών προέρχεται πλέον από συμβάσεις τεχνικής υποστήριξης, καθώς ολοένα περισσότεροι πελάτες αναγνωρίζουν την αξία της προληπτικής συντήρησης, της σταθερής απόδοσης και των προβλέψιμων δαπανών.
Λύσεις επεξεργασίας
Οι καθαρές πωλήσεις των λύσεων επεξεργασίας αυξήθηκαν σχεδόν κατά 7% σε ετήσια βάση, παρουσιάζοντας για άλλη μια χρονιά ικανοποιητική ανάπτυξη, με ιδιαίτερα έντονη ζήτηση στους τομείς επεξεργασίας γάλακτος σε σκόνη και τυριού.
Καινοτομία που εξασφαλίζει αξία
Η εταιρεία το 2014 κυκλοφόρησε μια σειρά νέων προϊόντων επεξεργασίας και συσκευασίας, τα οποία έχουν σχεδιαστεί για να υποστηρίξουν τις φιλοδοξίες των πελατών για βιώσιμη ανάπτυξη.
Γενικότερα, το τμήμα καινοτομίας συνέχισε να παρέχει λύσεις επεξεργασίας και συσκευασίας με στόχο την ανταπόκριση στις ανάγκες των πελατών με τρόπους που ελαχιστοποιούν τις επιπτώσεις στο περιβάλλον και μειώνουν τις δαπάνες, βελτιστοποιώντας τη χρήση ενέργειας, μειώνοντας την κατανάλωση νερού και ελαττώνοντας τα απορρίμματα.
Η Tetra Pak το 2014 σε αριθμούς
- 10,9 δις ευρώ καθαρές πωλήσεις, αύξηση 1,7% σε σχέση με το 2013
- Οι πωλήσεις τεχνικών υπηρεσιών ξεπέρασαν το 1 δις ευρώ για πρώτη φορά στην ιστορία της εταιρείας
- 7,1 δισεκατομμύρια περισσότερες νέες καινοτόμες συσκευασίες διοχετεύτηκαν στην αγορά σε σχέση με το 2013
- καθαρές πωλήσεις ύψους 9,4 δισεκατομμυρίων ευρώ σημείωσε ο τομέας των λύσεων συσκευασίας.
- οι όγκοι υλικών συσκευασίας ανήλθαν σχεδόν στα 180 δισεκατομμύρια συσκευασίες.