Eurobank: Συνάντηση στελεχών με τους πελάτες του Personal Banking

Τετ α τετ με τους πελάτες της υπηρεσίας Personal Banking, είχαν υψηλόβαθμα στελέχη της Eurobank. 

Σε ειδική εκδήλωση, που έγινε την περασμένη Τρίτη στη Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών, οι πελάτες της τράπεζας είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν από την ομάδα της Eurobank, για τις τρέχουσες εξελίξεις στην οικονομία και τις επενδυτικές επιλογές, που έχουν. 

Στην ομιλία του, ο Ανώτατος Γενικός Διευθυντής Retail Banking, Θεόδωρος Καλαντώνης, τόνισε :

"Η Eurobank, μετά την επιτυχημένη Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου για την άντληση 2,864 δισ. ευρώ το Μάιο 2014 και τη θετική συνολική αξιολόγηση στα Stress Tests της ΕΚΤ, τον Οκτώβριο 2014, προχωρά με διεθνοποιημένο ιδιοκτησιακό καθεστώς, επαρκή κεφάλαια, συνεχώς βελτιούμενο δανειακό χαρτοφυλάκιο και υψηλή ρευστότητα.
Διαθέτει σήμερα τις δυνατότητες να οδηγήσει τις εξελίξεις και να υλοποιήσει τον κεντρικό της στόχο: τη στήριξη των αναγκών των πελατών της και τη χρηματοδότηση νοικοκυριών και επιχειρήσεων".

Ο Επικεφαλής Επιχειρηματικής Μονάδας Personal Banking, Γιώργος Βαρελτζίδης, υπογράμμισε, μεταξύ άλλων, τα εξής:
"Στο Personal Banking της Eurobank δημιουργούμε για κάθε πελάτη μας μελετημένα και δομημένα το χαρτοφυλάκιο, που ανταποκρίνεται στο ξεχωριστό επενδυτικό χαρακτήρα του, με την :

  • Παρουσίαση κατάλληλων επενδυτικών επιλογών, με την πείρα και τεχνογνωσία των στελεχών του Personal Banking 
  • Δημιουργία χαρτοφυλακίου, προσαρμοσμένου στον ιδιαίτερο επενδυτικό χαρακτήρα του κάθε πελάτη 
  • Υποστήριξη από εξειδικευμένους επαγγελματίες επενδύσεων και οικονομικών αναλυτών από τη Διεύθυνση Οικονομικών Αναλύσεων, την Eurobank Asset Management και την Eurobank Χρηματιστηριακή".

Η υπηρεσία Personal Banking της Eurobank έχει δημιουργηθεί για τους ξεχωριστούς πελάτες της Τράπεζας που αναζητούν υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση για τη διαχείριση της περιουσίας τους.