Στον τομέα της παραγωγής γιαουρτιού και παγωτού ρίχνει το βάρος της η σερραϊκή γαλακτοβιομηχανία, ΚΡΙ ΚΡΙ.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Παναγιώτης Τσινάβος, παρουσίασε - μαζί με τον οικονομικό διευθυντή - στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών τους βασικούς άξονες της στρατηγικής της εταιρείας σε αυτά τα δύο προϊόντα.
ΓΙΑΟΥΡΤΙ
Στο γιαούρτι, η εισηγμένη υλοποιεί επένδυση ύψους 20 εκατομμυρίων ευρώ, με νέες εγκαταστάσεις, που διπλασιάζουν την παραγωγική ικανότητα και με υποδομή για τριπλάσια παραγωγή. Ήδη, από το 2008, έχει καταφέρει να τριπλασιάσει το μερίδιό της στην ελληνική αγορά, από το 4% στο 11,8% πέρυσι.
ΠΑΓΩΤΟ
Ανοδικά κινείται το μερίδιο της επιχείρησης και στην αγορά παγωτού, όπου έχει αυξηθεί από το 8% το 2008, στο 11,5% το 2013. Για το συγκεκριμένο προϊόν, ολοκληρώνει το πενταετές επενδυτικό πρόγραμμα, συνολικής αξίας 8,7 εκατομμυρίων ευρώ, με ετήσια παραγωγική δυναμικότητα 2.000 τόνων.
ΕΞΑΓΩΓΕΣ
Ο τζίρος της γαλακτοβιομηχανίας εκτός Ελλάδος έχει αυξηθεί από τα 4,6 εκατομμύρια ευρώ το 2009, στα 11,5 εκατομμύρια το 2013, αυξημένος κατά 26%, αντιπροσωπεύοντας το 17% του τζίρου.
Η διοίκηση της εταιρίας αναφέρθηκε επίσης στο προφίλ του ομίλου ΚΡΙ ΚΡΙ, ενώ στη συνέχεια ακολούθησε σχολιασμός των οικονομικών αποτελεσμάτων εννεαμήνου της χρήσης 2014, καθώς και της πολιτικής, που ακολουθείται για τη διατήρηση της υγιούς χρηματοοικονομικής κατάστασης και την ενίσχυση της αξίας προς τους μετόχους.
Παράλληλα, ήδη βρίσκεται στο διαδικτυακό αέρα η νέα ιστοσελίδα της ΚΡΙ ΚΡΙ, krikri.gr, στην οποία οι χρήστες μπορούν να βρουν - μεταξύ άλλων - χρήσιμες διατροφικές πληροφορίες, και να συζητήσουν με διατροφολόγους, μέσω του ειδικού blog.
Διαβάστε αναλυτικά την παρουσίαση της εισηγμένης στο επισυναπτόμενο αρχείο.