Με 118.000 επιβάτες φέτος και αύξηση κατά 28% σε σχέση με το 2013, η Louis Cruises κάνει άνοιγμα για παρουσία σε παγκόσμιο επίπεδο, με τη μετονομασία της σε Celestyal Cruises.
Η ανοδική αυτή πορεία σε επιβάτες έφερε και υψηλότερα έσοδα κατά 32%, έχοντας προσθέσει επτά νέους ελληνικούς προορισμούς και δυο τουρκικούς στο πρόγραμμα των κρουαζιεροπλοίων της.
Από την επόμενη χρονιά, η εταιρεία θα δίνει το "παρών" στις θάλασσες με τρία πλοία, καθώς στο στόλο της προστέθηκε το Celestyal Odyssey, με 418 καμπίνες, ενώ στα πρόγραμμά της θα ενταχθούν και επιλεγμένες κρουαζιέρες στο Ιόνιο και την Αδριατική, καθώς και μια θεματική, που θα αφορά στους λάτρεις του θρησκευτικού τουρισμού, με τη διαδρομή του Απόστολου Παύλου.
Ήδη, όπως υποστήριξε ο Διευθυντής Πωλήσεων της εταιρείας, Πυθαγόρας Νάγος, οι κρατήσεις για το 2015 είναι αυξημένες κατά 25%, σε ό,τι αφορά τα group από το εξωτερικό.
Σε ό,τι αφορά το περιβάλλον, που δραστηριοποιείται η εταιρεία, και το πώς μπορεί να αναπτυχθεί η κρουαζιέρα στην Ελλάδα, ο διευθύνων σύμβουλος, Κυριάκος Αναστασιάδης, είπε ότι δεν υπάρχει από πλευράς πολιτείας μακροπρόθεσμο και ολοκληρωμένο σχέδιο για την ανάπτυξη των υποδομών, ώστε να μπορούν και οι εμπλεκόμενοι στον κλάδο να κάνουν τον προγραμματισμό τους.