Η Apple είναι μια εταιρεία, που δεν κάνει τίποτα τυχαία. Υπάρχει πάντα λόγος για ο,τιδήποτε σχεδιάζει και δημιουργεί.
Και αυτό, αγγίζει ακόμα και τις διαφημιστικές καμπάνιες της, έντυπες και τηλεοπτικές.
Όταν ο τεχνολογικός κολοσσός λάνσαρε για πρώτη φορά το iPhone, όλες οι διαφημίσεις στο διαδίκτυο, στην τηλεόραση, στα έντυπα, ακόμα και στην ιστοσελίδα της Apple, έδειχναν το smartphone σεταρισμένο σε συγκεκριμένη ώρα : 9:42. Για ποιο λόγο ;
Διότι αυτή είναι η ώρα, το πρωί, που ο Streve Jobs είχε ανακοινώσει το πρώτο iPhone, το 2007. Γύρω στα 42 λεπτά από την έναρξη της βασικής του ομιλίας, στην παρουσίαση, είχε πει : " Σήμερα, η Apple πρόκειται να επανεφεύρει το τηλέφωνο".
Και μια φωτογραφία του iPhone, με ώρα 9:42 στην οθόνη του, ξεπρόβαλε στη σκηνή, πίσω από τον ιδρυτή της εταιρείας.
Όλα αυτά, όμως, άλλαξαν το 2010, όταν κυκλοφόρησε το πρώτο iPad. Στα αποκαλυπτήριά του, η οθόνη του είχε διαφορετική ώρα : 9:41.
Αν δείτε το site της Apple σήμερα, όλες οι συσκευές - iPhone, Mac, iPad Air 2 - είναι σεταρισμένες στο 9:41.
Γιατί, όμως, συνέβη αυτό, και η ώρα, που δείχνουν όλες οι συσκευές στις προωθητικές ενέργειες της εταιρείας, είναι ένα λεπτό πίσω ;
Διότι, σύμφωνα με τον πρώην υπεύθυνο του λογισμικού ioS, Scott Forstall, "σχεδιάζουμε έτσι τις ομιλίες, ώστε η μεγάλη αποκάλυψη του προϊόντος να συμβαίνει περίπου 40 λεπτά από την αρχή της παρουσίασης. Όταν εμφανιστεί η μεγάλη φωτογραφία του προϊόντος, θέλουμε η ώρα, που αναγράφεται στην οθόνη του, να είναι κοντά στην πραγματική ώρα των ρολογιών του κοινού. Αλλά, ξέρουμε ότι δεν θα πετύχουμε ακριβώς τα 40 λεπτά".
Αξίζει να σημειωθεί ότι η ώρα αποκάλυψης του iPhone (9:42) ήταν απολύτως ακριβής, ενώ η απόφαση για το 9:41 του iPad ήταν απολύτως αυθαίρετη !