Με αύξηση 11,80% έτρεξαν τα καθαρά κέρδη του ομίλου Πλαίσιο στο εννεάμηνο, στα 9,72 εκατ. ευρώ, έναντι 8,7 εκατ. το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους.
Αναλυτικότερα, τα βασικά οικονομικά μεγέθη του Ομίλου διαμορφώθηκαν ως εξής:
Οι πωλήσεις είναι αυξημένες για τρίτο συνεχόμενο τρίμηνο το 2014 σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό. Η συνολική βελτίωση στο εννιάμηνο ανέρχεται στο 7,9%.
Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν στα 13,4 εκατ. ευρώ στο τρίτο τρίμηνο 2014, αυξημένα κατά 25,1%.
Το περιθώριο λειτουργικής κερδοφορίας (EBITDA) εμφανίζεται ισχυροποιημένο κατά 83 μονάδες βάσης στο 7,6% ή στο 6,9% όταν ληφθούν υπόψη οι συναλλαγματικές διαφορές/αποτιμήσεις.
Επιπλέον ο ο όμιλος παρουσίασε σημαντική συρρίκνωση του δείκτη δανειακής μόχλευσης κατά 25%, στο 0,60 από 0,80 (Ξένα / Ίδια Κεφάλαια) στο τέλος του 2013.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Πλαισίου, Γιώργος Γεράρδος, δήλωσε :
"Για ένα ακόμα τρίμηνο, παρά την περιορισμένη αγοραστική ικανότητα των καταναλωτών, το Πλαίσιο πέτυχε βελτίωση όχι μόνο στα μερίδια αγοράς αλλά και στα βασικά οικονομικά του μεγέθη, ιδίως δε στην ανάπτυξη των πωλήσεων. Ήδη από το τελευταίο τρίμηνο του 2013 οι πωλήσεις αυξάνονται,αποκαθιστώντας την αναπτυξιακή φύση του Πλαισίου. Στο τρέχον τρίμηνο, πετύχαμε να μειώσουμε σημαντικά το ρυθμό αύξησης των εξόδων λειτουργίας και διάθεσης και να περιορίσουμε το ρυθμό ανάπτυξης των καθαρών χρηματοοικονομικών εξόδων. Αποτέλεσμα της στρατηγικής αυτής, σε συνδυασμό με τις ευνοϊκές συναλλαγματικές διαφορές, υπήρξε η ανάπτυξη των κερδών πριν από τη φορολόγηση κατά 25% στο εννιάμηνο. Με βάση τα μέχρι σήμερα στοιχεία, αντιμετωπίζουμε με αισιοδοξία την περίοδο των Χριστουγέννων, αναμένουμε δε μια ακόμα αποδοτική για τους μετόχους χρήση το 2014".
Ο Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Κωνσταντίνος Γεράρδος, πρόσθεσε :
"Η σχολική περίοδος είναι το κύριο γεγονός του 3ου τριμήνου. Μια νέα ουσιαστικά κατηγορία για το Πλαίσιο, όπου παραδοσιακά τα είδη γραφείου εξυπηρετούν εταιρίες και φοιτητές, τα σχολικά είδη πετυχαίνουν φέτος πολύ μεγάλη διψήφια ανάπτυξη, πάνω στην ήδη υψηλή διψήφια ανάπτυξη του 2013 στη συγκεκριμένη κατηγορία. Φέτος, μπήκαν στα καταστήματα Πλαίσιο πάνω από 240.000 οικογένειες, πράγμα, που - εκτός των επιπλέον πωλήσεων και της σημαντικά αναπτυγμένης κερδοφορίας τους - αποτελεί τεράστια πελατειακή περιουσία.
Στις επιτυχίες της Σχολικής περιλαμβάνεται η επιλογή της ιδιωτικής μάρκας σχολικών του Πλαισίου Goomby από 170.000 καταναλωτές.
Στο μέτωπο των προϊόντων τεχνολογίας, μετά τη διάκριση των Turbo-X tablets ως η νούμερο ένα μάρκα σε πωλήσεις στην Ελλάδα, το τρίτο τρίμηνο συναντάμε μια πολύ σημαντική αύξηση πωλήσεων στα Turbo X smartphones, τα οποία έχουν πλέον δραστικό μερίδιο στο συνολικό προϊοντικό mix της τηλεφωνίας. Την ίδια στιγμή, στην κατηγορία των τηλεοράσεων, συνεχίζεται η ενίσχυση των μεριδίων και η συστηματική αύξηση των πωλήσεων".