Στα 3,7 δισεκατομμύρια δολάρια ανέρχεται το τίμημα, που θα κληθεί να καταβάλει η γαλλική διαφημιστική Publicis - από τους κολοσσούς στον κλάδο της - για να αποκτήσει την αμερικανική Sapient. Με την κίνηση αυτή, ο τρίτος διαφημιστικός όμιλος παγκοσμίως στοχεύει στον ταχύτερο μετασχηματισμό του σε ψηφιακό group και να αμβλύνει τις εντυπώσεις από την αποτυχημένη του προσπάθεια να συγχωνευθεί με τον ανταγωνιστή του, Omnicom Group. Επιπλέον, θα διευρύνει σημαντικά την έκθεσή του στην αμερικανική και ψηφιακή διαφημιστική αγορά, που κυριαρχείται όλο και περισσότερο από την τεχνολογία.
Η Publicis προσφέρει 25 δολάρια ανά μετοχή της Sapient, δηλαδή premium 44% σε σύγκριση με το κλείσιμο της μετοχής της αμερικανικής εταιρείας, στη συνεδρίασης της Wall Street την Παρασκευή.
Τα τελευταία οκτώ χρόνια, έχει επεκταθεί επιθετικά στην ψηφιακή διαφήμιση, σπεύδοντας να αποκτήσει μεγάλα αμερικανικά πρακτορεία, όπως οι Digitas, Razorfish και Rosetta. Με τη Sapient, η Publicis θα εκτοξεύσει τα ψηφιακά της έσοδα σε περισσότερο από 50% των συνολικών της, μέσα στο 2015, τρία χρόνια νωρίτερα από ό,τι στόχευε.
Και τα δύο διοικητικά συμβούλια ενέκριναν το deal, που αναμένεται να ολοκληρωθεί το πρώτο τρίμηνο του 2015, αφού προηγηθούν η προσφορά για μεγαλύτερο ποσοστό από το 50% της Sapient και οι απαραίτητες εγκρίσεις από τις εποπτικές αρχές.