O Έλληνας Paul πηγαίνει Μύκονο και Σαντορίνη

ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΚΤΑΡΙΟ Β. ΝΩΤΗ

Όταν, το 2010, η γαλλική αλυσίδα φούρνων, (boulangerie) Paul, άνοιγε το πρώτο της κατάστημα στην Αθήνα, στην οδό Πανεπιστημίου, πολλοί ήταν αυτοί, που αμφισβήτησαν από την πρώτη στιγμή το επιχειρηματικό project, δίνοντας μικρές πιθανότητες επιτυχίας στον Έλληνα franchisee, που ανέλαβε το εγχείρημα.

Οι ουρές, που σχηματίστηκαν από την πρώτη μέρα, και συνεχίζονται συχνά - πυκνά ακόμα και σήμερα, επαλήθευσαν τις εκτιμήσεις και τις προσδοκίες τόσο της γαλλικής μητρικής, όσο και του Παντελή Πασχαλίδη, που έκανε την επένδυση.

Η συνέχεια είναι γνωστή : Δεύτερο κατάστημα στη Γλυφάδα - στην Πλατεία Εσπερίδων - και στην Κηφισιά (εγκαινιάστηκε την προηγούμενη εβδομάδα).

"Μα, καλά, ψωμί και προϊόντα άρτου πολυτελείας, σε υψηλότερες τιμές από το μέσο όρο εν μέσω κρίσης ; Και πώς έπιασε;", αναρωτιούνται πολλοί.

"Τα προϊόντα μας - βάσει της σχέσης ποιότητας και τιμής - δεν είναι ακριβά", απαντά ο κύριος Πασχαλίδης, προσθέτοντας ότι οι τιμές των πωλούμενων προϊόντων ξεκινούν από 50 λεπτά. "Δεν είμαστε luxury μπράντα, απλά πουλάμε premium προϊόν".

Ανοίγει πανιά για του... Αιγαίου τα νησιά 

Η πολύ καλή μέχρι στιγμής πορεία των καταστημάτων στην Ελλάδα, αλλά και του τουρισμού, είναι ο συνδυασμός, πάνω στον οποίο βασίζονται οι επικεφαλής της εταιρείας εδώ, και προχωρούν στη διεύρυνση του δικτύου στα νησιά.

Σύμφωνα με πληροφορίες του news.gr, προϊόντα Paul θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν όσοι κάνουν τις διακοπές τους στις Κυκλάδες (αναμένονται δύο καταστήματα, με τους καλά γνωρίζοντες τη συγκεκριμένη αγορά να εκτιμούν ότι η επιλογή της Μυκόνου και της Σαντορίνης είναι μονόδρομος, χωρίς όμως αυτό να επιβεβαιώνεται επισήμως από την εταιρεία). Τα σημεία, που θα επιλεγούν, θα βασιστούν στο μοντέλο της Γλυφάδας, δηλαδή και με πολλά τραπέζια και παροχή σέρβις, ώστε να λειτουργήσουν και ως καφετέριες.

Το πλάνο προβλέπει την όσο το δυνατόν ταχύτερη ετοιμασία των καταστημάτων.