Τη νέα υπερσύγχρονη μονάδα γιαούρτης της γαλακτοβιομηχανίας Κρι- Κρί, παρουσίασε σήμερα σε μία ειδική εκδήλωση, στους δημοσιογράφους, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της γαλακτοβιομηχανίας Παναγιώτης Τσινάβος.
Μετά από οχτώ μήνες, από την καταστροφική νύχτα, παραμονές των Χριστουγέννων το 2013, όπου η μονάδα γιαούρτης έγινε μέσα σε λίγες ώρες στάχτη, η γαλακτοβιομηχανία Κρι- Κρι κατάφερε να ξαναφτιάξει ένα νέο εργοστάσιο υψηλών προδιαγραφών με διπλάσια παραγωγική ικανότητα, και να λειτουργήσει το καλοκαίρι, οι καταναλωτές να συνεχίσουν να βρίσκουν τα αγαπημένα τους γιαούρτια στα ράφια, χωρίς διακοπή και το προσωπικό δυναμικό της εταιρείας να μην υποστεί απολύσεις και μειώσεις μισθού.
«Η προσπάθεια των ανθρώπων της ΚΡΙΚΡΙ από την πρώτη στιγμή ήταν τιτάνια και συγκινητική. Συνδυάσαμε αποφασιστικότητα, εμπειρία, γνώση, πρωτοβουλία, επιμονή, ομαδικότητα, δικτύωση, προσήλωση στους στόχους που θέσαμε, και ατέλειωτη εργασία» ανέφερε κατά την ομιλία του ο Πρόεδρος και Διευθύνον Σύμβουλος της γαλακτοβιομηχανίας Κρι- Κρι Παναγιώτης Τσινάβος
Το νέο εργοστάσιο γιαούρτης, ξανασχεδιάστηκε, ξαναφτιάχτηκε και λειτούργησε σε 7 μήνες, στις 13 Αυγούστου 2014.
Αποτελεί ένα από τα πιο σύγχρονα εργοστάσια παραγωγής γιαούρτης στην Ευρώπη, σύμφωνα με τα αυστηρότερα πρότυπα υγιεινής και ασφάλειας, με διπλάσια παραγωγική ικανότητα που ξεπερνά τα 200.000 κιλά προϊόν ημερησίως.
Η αξία της επένδυσης άγγιξε τα 20 εκ, και χρηματοδοτήθηκε από τα 10,5 εκ € της ασφαλιστικής αποζημίωσης και το υπόλοιπο από την ρευστότητα της εταιρίας. Το επενδυτικό σχέδιο εντάχθηκε στον αναπτυξιακό Ν 3908, για ενίσχυση με 30% επιχορήγηση.
Άμεσοι στόχοι της γαλακτοβιομηχανίας είναι να πρωταγωνιστήσει στην παγκόσμια αγορά του αυθεντικού ελληνικού γιαουρτιού, να ικανοποιεί τις ιδιαίτερες ανάγκες της παγκόσμιας αγοράς παγωτού και να πετύχει τη διείσδυση των προϊόντων της σε όλα τα ελληνικά νοικοκυριά.
«Μέσα στα επόμενα δυόμισι χρόνια η Κρι - Κρι ΑΕ θα έχει κάνει απόσβεση» , σύμφωνα με τον κ. Τσινάβο, της επένδυσης των 20 εκατ ευρώ που πραγματοποίησε για την κατασκευή του νέου συγκροτήματος γιαούρτης, ενώ ήδη αξιοποιώντας την υπερδιπλάσια παραγωγική δυνατότητα που απέκτησε, ετοιμάζεται να διεισδύσει άμεσα σε εθνική αλυσίδα του Βελγίου με επώνυμο προϊόν.
Ξεκινώντας το ταξίδι της από τις Σέρρες το 1954 με πρώτη δραστηριότητα τότε το παγωτό που διατίθεντο στην λιανική πώληση με τα παραδοσιακά καροτσάκια, κατάφερε να συνεχίσει αυτοδύναμα την αναπτυξιακή πορεία της στο εσωτερικό της χώρας και να αυξήσει την παρουσία της στη διεθνή αγορά, με πωλήσεις σε Αγγλία, Βόρεια και Κεντρική Ευρώπη, Βαλκάνια, αλλά και Μέση Ανατολή. Tην ίδια ώρα στόχος της εταιρείας είναι, να αξιοποιήσει στο μέγιστο τη μεγάλη ζήτηση για το «greek yogurt», προϊόν με τεράστια ζήτηση για τη διατροφική του αξία και να το τοποθετήσει στα ράφια μεγάλων αλυσίδων super market της Αγγλίας, αλλά και της Ρωσίας.