ΔΕΘ – HELEXPO : Το ανοδικό γύρισμα και οι συζητήσεις για επενδυτή

Μέχρι πριν από λίγα χρόνια, ήταν μια απαξιωμένη έκθεση. 

Στο άκουσμα του ονόματος "Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης", το μυαλό όλων μας πήγαινε σε μια κρατικοδίαιτη παρέλαση, χωρίς άλλο λόγο ύπαρξης.

Οι παρεμβάσεις, όμως, που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια από τη διοίκηση της ΔΕΘ - Helexpo, εκσυγχρόνισαν το περιεχόμενο της έκθεσης, αύξησαν τους συμμετέχοντες και έδωσαν ώθηση στην εταιρεία για να κάνει ακόμα περισσότερα καθ'  όλη τη διάρκεια της χρονιάς στο συγκεκριμένο χώρο και όχι μόνο.

Όπως είπε, κατά την παρουσίαση του νέου προσώπου της ΔΕΘ - Helexpo, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Κυριάκος Ποζρικίδης, η 79η ΔΕΘ κατέγραψε αύξηση εκθετών κατά 38,1%, με το 70% των επισκεπτών να είναι ηλικίας μεταξύ 15 και 38 ετών. Χαρακτήρισε την πορεία της τελευταίας διετίας ως turnaround story, καθώς η επιχείρηση πέρασε από ζημιές σε λειτουργική κερδοφορία. 

"Τολμήσαμε να αλλάξουμε τις δομές μας, τον τρόπο λειτουργίας και το μοντέλο διοίκησης, αλλά πάνω απ' όλα αλλάξαμε νοοτροπία", δήλωσε ο πρόεδρος, Τάσος Τζήκας, τονίζοντας ότι η εξυγίανση και η λειτουργία της ΔΕΘ-HELEXPO βρίσκονται πλέον σε νέες βάσεις, που την καθιστούν σύγχρονη, εξωστρεφή, καινοτόμο και απόλυτα διαφανή, με απτές αποδείξεις.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, που έδωσε η διοίκηση, το 2013, μόνο από τη μείωση δαπανών η εταιρεία εξοικονόμησε 1.100.000 ευρώ, οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 1,7 εκατ. ευρώ και ο κύκλος εργασιών έφτασε τα 9,5 εκατομμύρια ευρώ. 
Επίσης, το πρώτο εξάμηνο του 2014 σημειώθηκε αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 15,72%, γεγονός που χαρακτηρίζεται ενδεικτικό της δυναμικής, που αναπτύσσεται για τα επόμενα χρόνια.

ΤΑ ΝΕΑ ΣΧΕΔΙΑ  

Αναφορικά με τα νέα προϊόντα της εταιρείας, ο κ. Ποζρικίδης υπογράμμισε ότι εμπορικά Θεματικά Πάρκα, όπως ο Αστερόκοσμος και το Εργοστάσιο & Μουσείο Σοκολάτας, απογειώνουν τη δυναμική της εταιρείας.

Παρουσιάζοντας τις εξειδικευμένες κλαδικές εκθέσεις για το 2015, αναφέρθηκε στη FRESKON, που στοχεύει να ενισχύσει την ελληνική αγορά φρέσκων φρούτων και λαχανικών, τη MEDPOINT, που είναι η πρώτη Διεθνής Έκθεση Ιατρικού-Νοσοκομειακού εξοπλισμού και Υπηρεσιών στο HELEXPO-MAROUSSI και τη Thessaloniki International Contemporary Art Fair, που πραγματοποιείται για πρώτη φορά στη Ν.Α. Ευρώπη.

Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΠΕΝΔΥΤΗ

Σε ό,τι αφορά την είσοδο επενδυτή στη ΔΕΘ - Helexpo, ο κύριος Ποζρικίδης τόνισε ότι δεν αναζητείται κάποιος, που να αγοράσει ή να αξιοποιήσει τα ακίνητα της εταιρείας. Στόχος είναι, όπως ξεκαθάρισε, η συνεργασία με έμπειρη εταιρεία από το εξωτερικό στο κομμάτι των εκθέσεων, η οποία να μπορέσει να προσφέρει την τεχνογνωσία της και να δημιουργήσουν από κοινού νέα προϊόντα.