Διαθέτοντας περισσότερα από 20 εκατομμύρια ευρώ έως το τέλος της επόμενης χρονιάς, η Wind ξεκινά ένα ευρύ πρόγραμμα facelifting των καταστημάτων της. Σε συνεργασία με το έμπειρο γραφείο, Allen International, αλλάζει πλήρως τη φιλοσοφία των σημείων πώλησής της, με στόχο τη φιλικότητα, την υψηλή τεχνολογία, τη διαδραστικότητα και την προσωποποιημένη εξυπηρέτηση.
Πρόκειται για τη μεγαλύτερη επένδυση στην ελληνική λιανική αγορά. Ήδη λειτουργεί ανανεωμένο το κατάστημα στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας, στο Μαρούσι, ενώ μέσα στο Σεπτέμβριο τα νέα μαγαζιά θα φτάσουν τα 12 και έως το τέλος Δεκεμβρίου θα έχουν αλλάξει 40 σε όλη την Ελλάδα.
Μέσα από διαδραστικές οθόνες αφής και το ειδικό λογισμικό που έχει δημιουργήσει η WIND, ο επισκέπτης εξερευνά και προσωποποιεί τις επιλογές του στην κινητή, τη σταθερή και το Internet σε κάθε πιθανό συνδυασμό ή συγκρίνει live τις συσκευές που τον ενδιαφέρουν. Πρόκειται για καινοτομία, που παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά.
Στο κέντρο κάθε καταστήματος, υπάρχει ένα hub, όπου ο πελάτης συζητά με τον υπάλληλο για τις ανάγκες του και το τι θέλει να αγοράσει, ενώ έχουν δημιουργηθεί το εμπορικό κομμάτι, για εταιρικούς πελάτες, και ο χώρος χαλάρωσης, με πολυθρόνες state of art.
Σύμφωνα με το Γενικό Εμπορικό Διευθυντή της WIND Ελλάς, Κώστα Τσαγκανό, "Με τα νέα μας καταστήματα στην ουσία ξανα-συστήνουμε τη WIND στη λιανική αγορά. Οι θετικές αλλαγές που έχουμε κάνει ως εταιρεία, ως δίκτυο, ως brand, η δυναμική που έχουμε, αποτυπώνεται πλέον και στα καταστήματά μας. Πρόκειται για μια συνολικά νέα προσέγγιση στη λιανική αγορά. Αλλάζουμε τελείως την εμπειρία που είχε ο πελάτης και δημιουργούμε ένα κατάστημα ψηφιακό, καινοτομικό, μοναδικό στην ελληνική αγορά, που είναι όμως ιδιαίτερα ανθρώπινο και φιλικό.
Δημιουργήσαμε ένα τελείως νέο μοντέλο καταστήματος που δεν είναι απλώς σημείο πώλησης, είναι ένας χώρος για να εξοικειωθεί ακόμη περισσότερο ο Έλληνας με τις τεχνολογίες της επικοινωνίας ώστε να κάνει καλύτερη την καθημερινότητά του".