Σημαντικές διακρίσεις και βραβεία από κλαδικά μέσα και φορείς στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, που ασχολούνται με τον κλάδο του λιανεμπορίου, απέσπασε πρόσφατα ο όμιλος Βερόπουλος.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανακοίνωσή του, ο όμιλος έλαβε:
· Βραβείο στην ενότητα ECR Achievement Award από το ECR Europe, το πανευρωπαϊκό δίκτυο προμηθευτών κι εμπόρων καταναλωτικών αγαθών, για την αφοσίωση της εταιρείας στις αρχές και αξίες της συνεργασίας με τους προμηθευτές, στην ανάπτυξη των κατηγοριών και στη βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας και εξυπηρέτησης των πελατών της.
· Βραβείο ετήσιου προγράμματος για το περιβάλλον από το Οικόπολις Επιχειρήσεων για το έργο «Ανταποδοτική Ανακύκλωση» που υλοποίησε ο Βερόπουλος σε συνεργασία με το Εθνικό Συλλογικό Σύστημα Εναλλακτικής Διαχείρισης Συσκευασιών ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΗ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ. Στο πλαίσιο του έργου, ο όμιλος εγκατέστησε σε επιλεγμένα καταστήματά του ολοκληρωμένα κέντρα ανακύκλωσης και ανέπτυξε δράσεις κινητοποίησης των καταναλωτών –πολιτών.
· Βραβείο στην ενότητα Υγιεινή & Ασφάλεια στην Εφοδιαστική Αλυσίδα από το Transport & Logistics Awards που διοργανώθηκε από την Boussias Communications και το Supply Chain Institute με στόχο την ανάδειξη της αριστείας και της καινοτομίας στον χώρο της Εφοδιαστικής Αλυσίδας και των Μεταφορών.
· Τρία βραβεία στα Self Service Εxcellence Αwards 2014, που διοργανώθηκαν από το κλαδικό περιοδικό Self Service της Boussias Communications με την επιστημονική υποστήριξη του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Πιο συγκεκριμένα ο Όμιλος απέσπασε τα ακόλουθα:
1. «Δραστηριότητα στο εξωτερικό» για τη Συμβολή στην Ανάπτυξη και την Εθνική Οικονομία
2. Τιμητικό βραβείο «Η Ελλάδα μπορεί»
3. «Category Management & Customer Segmentation» στην ενότητα Βέλτιστες Συνεργασιακές Πρακτικές Λιανεμπορίου / Προμηθευτών FMCG για τη συνεργασία του με την εταιρεία Unilever.
"Ο όμιλος Βερόπουλος, αντιλαμβανόμενος τη σπουδαιότητα και τις αυξημένες απαιτήσεις που δημιουργούν οι βραβεύσεις του, θα συνεχίσει την προσπάθεια για την παροχή ποιοτικών προϊόντων σε προσιτές τιμές στους πελάτες του και αντιλαμβανόμενος την ανάγκη για αξιόπιστες υπηρεσίες και πελατοκεντρική εξυπηρέτηση".