Τη σαφέστατη προτίμησή τους στα ελληνικά προϊόντα ιχθυοκαλλιέργειας έδειξαν οι σεφ και οι επιχειρηματίες, που δραστηριοποιούνται στην κινεζική εστίαση, κατά τη διάρκεια της διεθνούς έκθεσης ιχθυηρών, Asia Seafood Εxpo, που πραγματοποιήθηκε στο Χόνγκ Κόνγκ, από τις 2 έως τις 4 Σεπτεμβρίου.
Στόχος της ελληνικής αποστολής, στην οποία συμμετείχε ο Σύνδεσμος Ελληνικών Θαλασσοκαλλιεργειών, υπό την αιγίδα του Enterprise Greece και σε συνεργασία με το ελληνικό Προξενείο του Χόνγκ Κόνγκ, ήταν να παρουσιάσει τα ελληνικά προϊόντα ιχθυοκαλλιέργειας στους εισαγωγείς και διανομείς τροφίμων, αλλά και στους εκπροσώπους των μεγαλύτερων ξενοδοχείων και εστιατορίων της ευρύτερης περιοχής του Χονγκ Κονγκ. Για το λόγο αυτό, προσφέρθηκαν στους επισκέπτες διάφορα πιάτα με συνταγές για τσιπούρα και λαυράκι, μαγειρεμένα από το σεφ, κ. Βασάλο. Επιπλέον, έγινε και ειδική παρουσίαση των ελληνικών προϊόντων ιχθυοκαλλιέργειας, με εκτενή αναφορά στα ποιοτικά χαρακτηριστικά και τη διατροφική αξία τους.
Στην ανακοίνωση του Συνδέσμου αναφέρεται ότι η αγορά της Κίνας αποτελεί πρόκληση, καθώς θα μπορούσε να γράψει ένα νέο success story για τον κλάδο της ελληνικής ιχθυοκαλλιέργειας : Ενώ η μέση κατά κεφαλήν κατανάλωση ψαριών παγκοσμίως είναι σχεδόν 16 κιλά, στην Κίνα το ποσοστό αυτό ανέρχεται στα 26 κιλά. Παράλληλα, το βιοτικό επίπεδο των Κινέζων βελτιώνεται διαρκώς, με αποτέλεσμα να αναζητούν συνεχώς νέα προϊόντα.
Έτσι, "οι συνθήκες αυτές δημιουργούν πολύ καλές προοπτικές για το ελληνικό ψάρι ιχθυοκαλλιέργειας και ο ΣΕΘ, σε συνεργασία με τις αρμόδιες εθνικές αρχές, θα πρέπει να συνεργαστούν συστηματικά και να αξιοποιήσουν κάθε ευκαιρία, που θα βοηθήσει να τοποθετηθεί το ελληνικό ψάρι στην κινεζική αγορά με τρόπο, ώστε να αναδεικνύει πρωτίστως την ελληνικότητα του και την ποιοτική υπεροχή του", καταλήγει η ανακοίνωση.