Τη διαρκώς αυξανόμενη δυναμική των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στα χαρτικά και τη μεγάλη τους διείσδυση στους καταναλωτές επιχειρεί να εκμεταλλευθεί η χαρτοβιομηχανία Γλάρος, ιδιοκτησίας της οικογένειας Σκλαβενίτη. Με δεδομένη τη ραγδαία αύξηση των πωλήσεων των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας έναντι των επωνύμων, και στο συγκεκριμένο κλάδο, η Γλάρος επενδύει όλο και περισσότερο.
Σε αυτό το πλαίσιο, έλαβε το πράσινο φως από το υπουργείο Ανάπτυξης για επένδυση, η οποία αφορά στην απόκτηση νέας γραμμής παραγωγής και στην επέκταση των κτιριακών εγκαταστάσεων, καθώς και στη δημιουργία νέων αποθηκευτικών χώρων.
Πρόκειται για επένδυση συνολικού κόστους 10,9 εκατομμυρίων ευρώ, με την ενίσχυση να φτάνει στα 1,6 εκατομμύρια.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η χαρτοβιομηχανία Γλάρος παράγει τα ομώνυμα προϊόντα για τα super market Σκλαβενίτης, αλλά και προϊόντα και για άλλες εταιρείες.
Η κίνηση αυτή κάθε άλλο παρά τυχαία είναι, καθώς έρχεται σε μια περίοδο, όπου τα μερίδια των ιδιωτικών προϊόντων χαρτικών καταγράφουν σημαντική άνοδο : στα χαρτιά κουζίνας έχουν πλέον το 75% της αγοράς και στα υγείας το 58% (στοιχεία 2013).