Νέος παίκτης εκτός κλάδου στον πόλεμο του εμφιαλωμένου νερού

ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΚΤΑΡΙΟ Β. ΝΩΤΗ

Ακόμα μία εταιρεία έρχεται να προστεθεί στη μάχη, που δίνεται και φέτος, στο εμφιαλωμένο νερό. Πρόκειται για παίκτη-έκπληξη, καθώς η συγκεκριμένη εταιρεία δεν δραστηριοποιείται σε αυτή την αγορά, ούτε έχει καμία σχέση με τον ευρύτερο κλάδο των τροφίμων και ποτών.

Παρά το γεγονός ότι την περίοδο 2012-2013 η αγορά κινήθηκε πτωτικά, μειωμένη με διψήφια ποσοστά, οι ανακατατάξεις, που καταγράφηκαν, ερμηνεύονται από κάποιους ως ευκαιρίες για να δραστηριοποιηθούν εκεί. Επιπλέον, η εξαγωγική δραστηριότητα, που ήδη έχουν στο αντικείμενό τους, τους δίνει άμεση πρόσβαση σε ξένες αγορές.

Πληροφορίες του news.gr αναφέρουν ότι ο νέος παίκτης, που ετοιμάζεται να μπει στην αγορά, είναι εισηγμένη εταιρεία στο ελληνικό χρηματιστήριο και προέρχεται από το χώρο των υλικών κατασκευής κτιρίων. Έχει έδρα τη Δράμα και οι πληροφορίες αναφέρουν ότι στις εγκαταστάσεις της επιχείρησης διαπιστώθηκε πως υπάρχει πηγή νερού εξαιρετικής ποιότητας.

Η εισηγμένη εκτιμά ότι έχει πολλά περιθώρια να πάρει το δικό της μερίδιο στην αγορά, ενώ το γεγονός πως έχει παρουσία στο εξωτερικό, έχοντας αναλάβει έργα - μεταξύ άλλων - στα Εμιράτα και στο Ουζμπεκιστάν, και με θυγατρική στην Ιταλία, στρώνει το έδαφος για πιθανές εξαγωγές νερού σε αυτές τις χώρες.

Με δεδομένο ότι τα σχετικά πλάνα της εταιρείας βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο, δεν αποκλείεται να έχουμε ανακοινώσεις μέχρι το Σεπτέμβριο.

Η ΑΓΟΡΑ ΕΜΦΙΑΛΩΜΕΝΟΥ ΝΕΡΟΥ

Αυτή την περίοδο, στην αγορά εμφιαλωμένου νερού υπάρχουν περί τις 50 ετικέτες - μικρότερες ή μεγαλύτερες. Συγκεκριμένα, οι σημαντικότερες είναι :

  • Βίκος, του Πέτρου Σεπετά,
  • Ζαγόρι, των αδερφών Χήτου,
  • Κορπή, της Nestle Hellas,
  • Ιόλη, της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας,
  • Αύρα, της Coca-Cola 3E,
  • Ύδωρ, της Σουρωτής Α.Ε.

Ανοδικές τάσεις καταγράφει το μερίδιο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας (στο 10%).

Από το σύνολο της αγοράς, το 72% κατέχει το φυσικό μεταλλικό νερό, το 23,5% το επιτραπέζιο και το 4,5% το ανθρακούχο.