Ιατρικό Κέντρο: Η διαφάνεια προϋπόθεση της ανάπτυξής μας

Στην απειλή της βιωσιμότητας του ιδιωτικού κλάδου υγείας υπό τα σημερινά δεδομένα αναφέρθηκε ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών, Δρ. Β. Αποστολόπουλος, σε συνάντηση με δημοσιογράφους του ιατρικού ρεπορτάζ.

Ο κ. Αποστολόπουλος τόνισε την ανάγκη άμεσης εξυγίανσης και διαφάνειας του χώρου της υγείας και τη διαμόρφωση σαφών κανόνων και πλαισίου λειτουργίας, αφού η καθυστέρηση των ληξιπροθέσμων, τα άδικα και οριζόντια μέτρα των rebate και clawback, χωρίς μάλιστα αυτά να συνοδεύονται από αντίστοιχους ελέγχους, καθώς και η συνέχιση του καθεστώτος αδιαφάνειας στον ΕΟΠΥΥ, συνθέτουν ένα εκρηκτικό μείγμα, όπως σημείωσε.

"Κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε συσσωρευμένα προβλήματα πάρα πολλών ετών, και το χειρότερο είναι ότι η δημιουργία του ΕΟΠΥΥ, ενώ φαινόταν ότι ήταν μία ελπίδα το 2012, επιβεβαιώθηκαν οι μάντεις που έλεγαν ότι με φθαρμένα υλικά -και εγώ θα πω διεφθαρμένα υλικά- δε θα δούμε κάτι καλύτερο", παρατήρησε.

Ο ίδιος έδωσε πάντως μια νότα αισιοδοξίας, αναφερόμενος στις ευκαιρίες που προκύπτουν σε περιόδους κρίσης, ενώ αναφέρθηκε στη στρατηγική αντιμετώπισης της κρίσης από τον Όμιλο Ιατρικού Αθηνών, η οποία συνοψίζεται στους εξής άξονες:

- Νέες επενδύσεις σε υποδομές, τεχνολογίες αιχμής και νέα τμήματα, οι οποίες ξεπέρασαν την τελευταία διετία τα 15 εκατ. ευρώ

- Αναδιάρθρωση διοικητικής ομάδας

- Αναβάθμιση ποιότητας υπηρεσιών, η οποία επισφραγίστηκε με την ολοκλήρωση της απόκτησης των πιστοποιητικών ISO 9001-2008, TEMOS Quality in International Patient Care, TEMOS Excellence in Medical Tourism, Diplomatic Council ως “Best Hospitals Worldwide 2014”

- Διατήρηση των θέσεων εργασίας

- Εξασφάλιση μεγαλύτερης προσβασιμότητας στις υπηρεσίες του Ομίλου (σύναψη συμφωνιών με ασφαλιστικές εταιρίες, φορείς κλπ)

- Ενδυνάμωση της παρουσίας του Ομίλου διεθνώς στο χώρο του Ιατρικού Τουρισμού, με αποτέλεσμα το 11% του κύκλου εργασιών του να προέρχεται από αλλοδαπούς ασθενείς.

 Επίσης μέσω πρόσφατης συνεργασίας με τον Όμιλο Μουζενίδη, ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών απέκτησε πάνω από 70 σημεία πώλησης για την προσέλκυση ασθενών στις πρώην Σοβιετικές Δημοκρατίες.

- Κλιμάκωση δράσεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, όπως το πρόγραμμα τηλεϊατρικής σε συνεργασία με τη Vodafone και η παροχή προνομίων σε ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες

Τέλος, ο κ. Αποστολόπουλος αναφέρθηκε στις τάσεις συγκέντρωσης που θα παρουσιαστούν στην ελληνική αγορά το επόμενο διάστημα και ενδεχομένως συμπράξεων ιδιωτικού και δημοσίου τομέα, όπου φιλοδοξία του Ομίλου αποτελεί να αναλάβει πρωταγωνιστικό ρόλο.