Αύξηση πωλήσεων κατά 11,1% κατέγραψε ο ΟΠΑΠ κατά το πρώτο τρίμηνο του 2014 σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο το 2013, σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία που δόθηκαν σήμερα στη δημοσιότητα από τον Οργανισμό.
Αναλυτικότερα, οι συνολικές πωλήσεις στο α’ τρίμηνο 2014 αυξήθηκαν κατά 11,1%, στα 965,5 εκ. ευρώ, έναντι 869,3 εκ. ευρώ στην αντίστοιχη περίοδο 2013, παρά τις δυσμενείς οικονομικές συνθήκες (ΑΕΠ α’ τριμήνου 2014 μειωμένο κατά 1,1%), ενισχυμένες από τις συνεχιζόμενες ενέργειες ανανέωσης του ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ, καθώς και τη θετική επίδοση του ΚΙΝΟ.
Τα λειτουργικά κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν στα 76,3 εκ. ευρώ στο α’ τρίμηνο 2014 έναντι 57,6 εκ. ευρώ στο αντίστοιχο τρίμηνο 2013, υψηλότερα κατά 32,4% σε ετήσια βάση. Η αύξηση EBITDA ήταν κατά 22 ποσοστιαίες μονάδες υψηλότερη σε σύγκριση με την αύξηση των πωλήσεων, που οφείλεται κυρίως στη συνεχιζόμενη μείωση των λειτουργικών εξόδων του Ομίλου.
Τα καθαρά κέρδη στο α’ τρίμηνο 2014 αυξήθηκαν κατά 27,6%, στα 49,7 εκ. ευρώ, από 38,9 εκ. ευρώ στην αντίστοιχη περίοδο 2013.
Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα του α’ τριμήνου 2014, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΠΑΠ ΑΕ κ. Kamil Ziegler, αναφέρει:
“Το α’ τρίμηνο του 2014 χαρακτηρίζεται από την επιστροφή της ΟΠΑΠ σε σημαντική αύξηση της κερδοφορίας. Η λειτουργική απόδοση των βασικών μας παιχνιδιών αυξήθηκε περαιτέρω, ως αποτέλεσμα των συνεχιζόμενων ενεργειών ανανέωσης του χαρτοφυλακίου παιχνιδιών μας.
Ενισχύσαμε επιπλέον τη λειτουργική μας αποδοτικότητα, συνεπείς με το μακροχρόνιο σχεδιασμό μας.
Οι βελτιωμένες μας επιδόσεις σε συνδυασμό με την θετική ανταπόκριση του νέου στιγμιαίου λαχείου ΣΚΡΑΤΣ, του πρώτου από μια σειρά νέων προϊόντων που θα κυκλοφορήσουν στην διάρκεια του έτους, μας επιτρέπει να θεωρούμε ότι το 2014 θα αποτελέσει μια χρονιά με σημαντικά οφέλη”.