H Paypal επενδύει στον ελληνικό τουρισμό

ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΚΤΑΡΙΟ Β. ΝΩΤΗ

 
Την εξαιρετική συγκυρία για τον ελληνικό τουρισμό επιχειρεί να εκμεταλλευθεί η εφαρμογή ηλεκτρονικών πληρωμών Paypal, που επενδύει όλο και περισσότερο στη χώρα μας. Με δεδομένα ¨
 
  • την κατακόρυφη αύξηση των ξένων τουριστών στην Ελλάδα, που έχει αρχίσει από πέρυσι και συνεχίζεται και αυτή τη χρονιά, 
  • την όλο και μεγαλύτερη διείσδυση της συγκεκριμένης υπηρεσίας στους Έλληνες καταναλωτές, 
στελέχη της εταιρείας ταξιδεύουν όλο και συχνότερα στη χώρα μας και οργώνουν την τουριστική αγορά. Ο στόχος;
 
"Υπάρχουν πολλοί ξένοι τουρίστες, που επιλέγουν την Ελλάδα για τις διακοπές τους, αγοράζουν εισιτήρια, κλείνουν δωμάτια ξενοδοχείων, κάνουν περιηγήσεις, κλπ. Το paypal εκτός Ελλάδος χρησιμοποιείται τόσο πολύ από όλους αυτούς τους καταναλωτές, ώστε προφανώς έχει λογική να το χρησιμοποιήσουν και εδώ", δηλώνει στο news.gr η επικεφαλής της Paypal για την κεντρική και νοτιοανατολική Ευρώπη, Ganna Yevtushenko. Για το σκοπό αυτό, η ίδια και οι συνεργάτες της είναι στην Αθήνα τουλάχιστον μια φορά κάθε τρεις μήνες και πραγματοποιούν συναντήσεις με τουριστικούς - και όχι μόνο -επιχειρηματίες.   
 
 

ΣΤΟΧΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ

 
"Η Ελλάδα είναι από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές για το paypal", προσθέτει, χωρίς να έχει πλήρη εικόνα για το βαθμό της διείσδυσης της υπηρεσίας στην ελληνική αγορά. "Οι Έλληνες πελάτες μας, πάντως, είναι πολλές εκατοντάδες χιλιάδες, οι οποίοι ψωνίζουν τόσο από ελληνικές επιχειρήσεις, όσο και από ξένες, όπως από τις Ηνωμένες Πολιτείες και τη Γερμανία, επιχειρώντας να βρουν χαμηλότερες τιμές και προσφορές σε πολλά προϊόντα".
 
Έτσι, για να προσελκύσει ακόμα περισσότερους καταναλωτές από την Ελλάδα, η εταιρεία δουλεύει πολύ πάνω στην προσέλκυση στο δίκτυό της και άλλων ελληνικών επιχειρήσεων. Μέχρι σήμερα, οι μεγάλοι της συνεργάτες από τη χώρα μας είναι η Wind, η Apivita, ο Korres, η Mediamarkt, τα Public και η Airtickets. 
 
Στο ίδιο πλαίσιο, πέραν του τουρισμού, ιδιαίτερο βάρος θα δώσει στα καλλυντικά, στη μόδα και στα ηλεκτρονικά.
 
 

ΚΡΙΣΗ ; ΠΟΙΑ ΚΡΙΣΗ ;

 
Η ίδια, πάντως, υποστηρίζει ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο, και κυρίως οι πωλήσεις της Paypal στην Ελλάδα δεν είχαν καμία απολύτως σχέση με το περιβάλλον κρίσης. Μάλλον το αντίθετο : 
"Έχουμε εστιάσει στην ελληνική αγορά τα τελευταία δύο χρόνια, καθώς - ακόμα και αν τη συγκρίνουμε με αγορές χωρών, που δεν βρίσκονται σε οικονομική κρίση - αναπτύσσεται γρηγορότερα. Κι αυτό, επειδή περισσότεροι καταναλωτές ψάχνουν προσφορές στο διαδίκτυο, αντί να ψωνίζουν σε καταστήματα. Συνεπώς, η οικονομική κρίση αποτελεί μόνο αρνητικό συσχετισμό για εμάς. Η αγορά εδώ τρέχει για εμάς πολύ γρήγορα". 
Μάλιστα, αποκαλύπτει ότι ο Έλληνας καταναλωτής είναι πιο... ανοιχτοχέρης σε σχέση με άλλους Ευρωπαίους. "Ο Έλληνας καταναλωτής ξοδεύει το χρόνο περισσότερα σε σχέση με το Γερμανό, τον Πολωνό, τον Ούγγρο και το Φιλανδό". 
 
Ποιος είναι ο στόχος για τα επόμενα χρόνια με αυτές τις κινήσεις ; 
"Περιμένουμε διψήφια ανάπτυξη χρόνο με το χρόνο, όπως και ήδη τρέχουμε".
 
Επιπλέον, η εγκατάλειψη των μετρητών από όλο και περισσότερους καταναλωτές : "Όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και στην Ιταλία, οι καταναλωτές εξακολουθούν να πληρώνουν κυρίως σε μετρητά ακόμα και online. Πλέον, όμως, μειώνεται η χρήση τους, τόσο γιατί οι πελάτες καταλαβαίνουν ότι δεν είναι βολικά, όσο και διότι οι έμποροι βλέπουν ότι τα μετρητά κοστίζουν, και πλέον περισσότερο από το πλαστικό χρήμα", σημειώνει η κυρία Yevtushenko.