H Coca-Cola HBC AG, ο δεύτερος μεγαλύτερος εμφιαλωτής των σημάτων της The Coca-Cola Company, παρουσίασε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το τρίμηνο που έληξε στην 28η Μαρτίου 2014.
Η εταιρεία σημείωσε αύξηση ή διατήρηση του μεριδίου αγοράς σε όγκο και αξία σε 15 αγορές στην κατηγορία των αναψυκτικών και σε 13 αγορές στην κατηγορία των έτοιμων προς κατανάλωση μη αλκοολούχων αναψυκτικών.
Επίσης υπήρξε βελτίωση στα καθαρά έσοδα από τις πωλήσεις ανά κιβώτιο, σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση, για 11ο συνεχόμενο τρίμηνο καθώς υλοποιήθηκαν αυξήσεις τιμών προϊόντων μας λόγω της αύξησης της τιμής της πρώτης ύλης του αναψυκτικού (concentrate), παράλληλα με τη συνεχιζόμενη επιτυχημένη υλοποίηση των πρωτοβουλιών διαχείρισης της αύξησης των εσόδων
Σημειώθηκε πτώση του όγκου πωλήσεων εξαιτίας του χρονισμού του Καθολικού Πάσχα σε σχέση με πέρυσι, των πρωτοβουλιών προκειμένου να αυξηθεί η προστιθέμενη αξία του όγκου πωλήσεων καθώς και συγκεκριμένων ζητημάτων σε ορισμένες χώρες, η οποία αντισταθμίστηκε εν μέρει από τη συνεχιζόμενη σταθερή αύξηση των πωλήσεων στη Ρωσία.
|
Α’ Τρίμηνο
|
Α’ Τρίμηνο
|
%
|
|
2014
|
2013
|
Μεταβολή
|
Όγκος πωλήσεων (εκατ. κιβώτια)
|
409,6
|
426,7
|
-4
|
Καθαρά έσοδα από πωλήσεις (εκατ. €)
|
1.331,1
|
1.431,9
|
-7
|
Καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο (€)
|
3,25
|
3,36
|
-3
|
Καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση (€)
|
3,25
|
3,19
|
2
|
Συγκρίσιμα λειτουργικά κέρδη (εκατ. €)
|
(26,8)
|
(1,0)
|
n/a
|
Συγκρίσιμα καθαρά κέρδη (εκατ. €)*
|
(35,8)
|
(15,9)
|
n/a
|
Συγκρίσιμα βασικά κέρδη ανά μετοχή (€)
|
(0,10)
|
(0,04)
|
n/a
|